„The Hunger Games”, un film cutremurator

De ce „cutremurator”? Pentru ca mi se pare atat de … aproape de o realitate mai mult mai putin indepartata…

Vizionand acest film, am facut-o cu inima stransa, cu sufletul inghetat si mainile adanc infipte in buzunare si mi-a fost literalmente frica sa aniticipez finalul. Desi in general criticile acestei productii americane au fost pozitive, mie nu mi-a placut absolut deloc! Oricat de bine ar fi fost realizat, oricat de performante efectele speciale sau cat de buna interpretarea, pe mine aceasta lupta pentru supravietuire m-a cutremurat. Nu imi plac filmele care tind sa semene cu realitatea noastra, nu-mi place sentimentul acela familiar de o teama binecunoscuta care capata proportii in inima mea si nu-mi mai place nici atmosfera sumbra a filmului. Nici culorile. Nici numele personajelor. Si nu-mi pasa nici de morala sau de substraturi.

Pe mine acest film efectiv m-a facut sa tremur de frica si am regretat aproape instantaneu ca am ales „The Hunger Games”  (cu Jennifer Lawrence si Josh Hutcherson) pentru o dupa-amiaza de duminica.

foto: www.cinemarx.ro

video: www.youtube.com

Lasă un răspuns

