Cariera blogosferica?

Leapsa este preluata de la Mistocareala, dar a trecut si pe la Daniel. Apoi a preluat-o doctorandul. Si fiindca Emil s-a gandit ca oricum nu prea am eu ce face si ma plictisesc prin blogosfera, a avut bunatatea si tupeul sa imi plaseze o leapsa care seamana a interviu… Cum mie nu-mi place acest gen de leapsa, cu greu m-am lasat convinsa sa raspund. Dar fie! Pentru doctorand!

De ce bloggingul ?

Cum, de ce? Din placerea de a scrie. Pentru ca mi s-a parut mult mai greu sa ma apuc de scris romane…

Cate bloguri ai avut ? Si cate ai momentan ?

Doua. Missyver si 2maiholidays.wordpress.com.

Care a fost primul tau blog ? Si care este actualul ?

Missyver. Primul si singurul pe care postez.

La ce varsta ai avut primul blog si ce varsta ai acum?

Ei bine, acum doi ani aveam 33 de ani. Faceti si voi socoteala.

Primul blog si-a atins apogeul pe care presupun ca l-ai stabilit ? Dar
actualul blog ?

Nicidecum. Mai avem mult pana la apogeul ala.

Ce ganduri “urate” aveai cand ti-ai facut primul blog ? Stiai ce te
asteapta ?

O frica teribila de a nu scrie prostioare. Chestii ieftine.

La inceput stiai ca se poate face bani din blogging?

Nu stiam, dar am aflat foarte repede, misunand prin blogosfera…

Cati bani ai castigat din blogurile tale ? Si dupa cat timp de la
infiintarea primului blog ai scos primii bani ?

Nu castig foarte mult dar am avut placerea sa constat ca unele articole erau apreciate si asta m-a incurajat foarte mult sa-mi imbunatatesc stilul. Si am castigat ceva banuti cam la un an de la infiintarea blogului.

Ai avut ganduri de abandonare a blogului ? De ce ai vrut sa abandonezi?

Mai mereu aveam asemenea ganduri. Si asta numai din cauza defectului meu care ma facea sa renunt intotdeauna cand dadeam de greu…

Te-ai lasa de blogging ? Daca da, care ar fi motivul ?

Nu m-as lasa. Imi place prea mult.

Aceasta leapsa o pot prelua cei din blogroll si toti cei care detin un blog, cu rugamintea sa scrie cine a infiintat aceasta leapsa. (mesajul original de la Silviu).

Eu o dau cu placere Irinei si lui mnealui.

foto: www.americanroofingok.com

2 thoughts on “Cariera blogosferica?

Lasă un răspuns

