Un inel, barbatul iubit… si o poveste minunata de Craciun

„Alo! Esti acolo, iubito?”

“Da, sunt aici, la 900 de kilometri distanta de tine si totusi te simt atat de aproape de sufletul meu! Petrecerea a fost grozava. Totul a functionat la cote optime si cu toate acestea a lipsit ceva. Bratul tau in jurul mijlocului meu, sarutul tau, mangaierea ta si aerul tau. Simteam ca plutesc, pe de o parte din cauza faptului ca proiectul meu incepe sa dea roade dar pe de alta parte si datorita faptului ca stiam ca atunci cand ma voi intoarce vom sabatori in doi aniversarea unor cinci ani minunati de casnicie!”

“Eu ma gandeam chiar ca vom putea sa…”

“Vom putea face orice, iubitule! Sunt pregatita sa fac un copil, sunt pregatita sa imi consolidez pana atunci intreaga cariera, sa pun la punct unele detalii si sa incerc sa devin ceea ce o viata intreaga mi-am dorit: sa fiu o femeie implinita pe toate planurile.”

“Nu de copil era vorba, draga mea, ma gandeam doar ca as face o rezervare la cel mai bun restaurant din oras si sa incerc macar o data, de dragul tau, sa mananc legume la gratar in locul unei fripturi bine facute. Si vroiam sa te intreb si de vin… ce ai prefera?”

“Nu ma intreba de vin, ci de…”

“Da, stiu, este vorba de surpriza pe care ti-am pregatit-o si pe care oricum nu am de gand sa o dau in vileag. Te asteapta cuminte acasa.”

“Este vorba de o pisica? Stii doar ca birmaneza prietenilor nostri are o multime de pui si chiar am ales unul gri, tare jucaus…”

“Nu e pisisca, iubito, e ceva mult mai frumos, care iti va aminti de primul nostru moment magic pe care l-am trait amandoi intr-o banala cuseta de tren, in ultimele momente de stationare in gara, atunci cand, cautand prin toate buzunarele, m-am facut de ras cautand cu infrigurare ceea ce-ti cumparasem dupa o alergatura zdravana prin tot orasul…”

“Sa inteleg ca mi-ai cumparat una din acele bijuterii cu cristalede care am fost atat de incantata zilele trecute? Esti un barbat extraordinar. Si eu, care ma gandeam la pisica…”

“Iti amintesti acum, iubito?”

“Cum sa nu? Era cu cateva zile inainte de Craciun si ai zis ca vrei sa-mi spui ceva foarte important. Nu ma gandeam atunci ca marea intrebare va fi formulata in tren, in momentul cand ma voi fi indreptat spre casa… Si ai fost foarte amuzant cautand prin buzunare in timp ce locomotiva fluiera de plecare… A fost prima bijuterie primita, un inel cu cristale Swarovski, era prima mea dragoste adevarata, prima fericire cu adevarat profunda iar eu cu adevarat prima femeie care a scos capul pe fereastra cusetei, strigand: “Oameni buni, ma marit!!!” A fost alegerea care m-a inspirat catre o viata fericita: barbatul iubit, un inel si o casa…”

“Erai tu fericita, dar viitorul tau sot era epuizat… Cautasem prin toate magazinele de bijuterii prin oras iar sutele de modele pe care le vazusem imi jucau in cap! Nu mai zic de cozi! Atunci am observat cat de greu se decide un barbat atunci cand cumpara o bijuterie iubitei sale! Noroc ca acum sunt mult mai informat si am comandat supriza ta de pe site-ul Luxury Gifts, un adevarat regal de culoare, rafinament, calitate si stralucire… Am analizat pe indelete fiecare model, am ales pietrele, am facut comanda (sper din tot sufletul sa fie alegerea potrivita – un colier faurit cu pricepere dintr-un aliaj non-alergic, rodiat, avand un pandantiv impodobit cu cristale albe), am primit si o reducere care m-a bucurat foarte mult iar cadoul a venit imediat prin curier, ambalat ca pentru o printesa si avand cartea de vizita a casei de bijuterii, impreuna cu felicitarile de rigoare, atasate discret cu fir auriu de cutie…”

“Esti cu adevarat un barbat cu clasa. Sa inteleg ca vom repeta minunata noastra poveste de Craciun de acum cinci ani?”

“Cu mare drag… doar vino mai repede! Sa repetam magica noastra poveste!”

 

articol scris pentru SuperBlog 2012

sursa foto: Luxury Gifts

video: www.youtube.com

Lasă un răspuns

