Alegerea unei femei

“Zi-mi repede, ai gasit ceva care sa-ti incante simturile???”

“Ce zici?”

“Ceva sa te incante asa de tare, ai gasit?”

“Of, te aud atat de greu, e mult zgomot in spatele meu, are asta un motor… Da, am gasit! Stii doar ca nu sunt o pasionata de tehnologie, dar apreciez foarte tare un magazin online serios. Si asta nu doar pentru ca are fotografii frumoase sau design impecabil, ci pentru ca informatiile oferite sunt pe masura cunostintelor mele. De pilda,  magazinul Azerty imi spune acolo tot ce vreau sa stiu, adica imi ofera din start informatii si explicatii detaliate in mod simplu, fara prea multa tehnica, astfel incat pana si un novice (asa cum sunt eu) sa poata intelege ce produse alege si de ce.”

‘Si garantia?”

“Am aflat o chestie interesanta, dar stai sa-l potolesc pe asta din spate. Imediat termin, domnu’! Sa-i explic prietenului ce si cum! Si, cum iti ziceam: au o platforma interesanta, un program denumit “No Matter What Guarantee”, ceea ce in termeni simpli inseamna ca nu conteaza natura incidentului care apare in viata laptopului tau – daune accidentale sau furturi –  el se va afla in garantie si vei gasi astfel suport sau service. Nu e interesant?”

“Original, as spune. Si de ce criteriu ai mai tinut seama cand ti l-ai ales?”

“Credeam ca ma cunosti. Sunt prudenta. Nu ma grabesc deloc cand e vorba de o asemenea achizitie. Caut un magazin online specializat, nu neaparat cu mii de produse dar cu certificat in spate, garantia calitatii si ceva istorie care sa zica ceva despre el, imi filtrez cautarea (sunt foarte multe filtre de cautare care iti pot facilita alegerea) si chiar am avut placerea sa constat ca alegerea mea intiala a fost… pusa la pamant de o alta, pe care magazinul si rezultatul filtrarii mi-au sugerat-o: in loc de un laptop rosu, asa cum il visam eu, am ajuns sa nu mai vad in fata ochilor decat unul argintiu. Ce zici de asta? Culoarea nu conteaza, aparent, dar pentru mine estetica a fost importanta. Apoi, am vrut neaparat o tastatura cu iluminare, ceea ce m-a bucurat enorm. Nu-ti mai spun ce caracteristici are in plus (se vede ca sunt femeie, am inceput cu estetica si termin cu calitatile tehnice): procesorul Intel Core i5 imi garanteaza calitatea si rapiditatea, diagonala de 13.3 inch imi arata ca este o adevarata bijuterie, memorie RAM are chiar mai multa decat vroiam, de 4096MB, mi-am dorit apoi HD audio, modem 3G incorporat si tot tacamul. Si, ceea ce imi place ca aduce Toshiba in fata este eleganta si senzatia ca ai un portfard in mana: bijuteria mea, Toshiba Portégé Z830, este foarte usor, are numai 1.12 kg… Te-am lasat cu gura cascata?”

„Mai degraba cu ochii holbati. Vezi ca tot claxoneaza cel din spatele tau si…”

„Si ce daca suntem in intersectie? Abia asteptam sa-ti spun! Si am mai tinut cont de ceva: acest laptop nu face parte din categoria mini cand e vorba de sloturi si porturi ci totul a fost gandit mai degraba pe ideea de maxi, pentru un maxim de confort adica. Destepti astia de la Toshiba, nu? A fost crucial in alegerea mea!”

„Gata, plec, ca si in spatele meu s-a format o coada si numai noi suntem opriti, cu piciorul pe frana, in ditamai orasul, pentru a povesti despre laptopul tau. Te-am lasat! Ne vedem mai tarziu!”
„Pa! Si sa stii ca nu e orice fel de laptop! Face parte din categoria Ultrabook-uri! Si tu, asta din spate, mai taci, ca plec acum! Ce, tu ai cumva Windows 7 Preinstalat si ocazia sa aspiri la upgrade la  Windows 8 cu doar 14.99 Euro? Fii serios!”

 

 

Scris pentru SuperBlog 2012

Foto: http://www.azerty.ro

 

 

 

 

Lasă un răspuns

