E-mail catre fratele meu

Dragul meu frate,

Iti scriu din campusul asta universitar de care sunt deja satul pana peste cap. Anul a inceput bine dar suntem sase in camera si simt ca-mi lipseste aerul. Laptopuri, carti, gadget-uri, bagaje, mancare, toate bunurile a sase studenti, adunate laolalta intr-o camera de 20 de metri patrati… Iti dai seama cat sunt de trist.

Imi este dor de tine, de jocurile noastre cu mingea pe maidan, de certurile noastre zilnice, de mancarea calda si gustoasa (si pregatita la timp) a mamei, de pijamalele spalate, calcate si asezate pe pat tot de sfanta noastra maicuta, de portofelul vesnic plin al tatii si de bunii nostri prieteni pe care ii invarteam cum vroiam pe degete…

Si mi-e si mai dor de petrecerile de vineri seara din club, in care numarul sticlelor de pe masa era intrecut numai de cantecele pe care la fredonam la extaz (era sa zic betie)!

Dar, daca mi-e dor cu adevarat de ceva, ei bine,… ma gandesc si-mi idealizez déjà un birou adevarat de blogger. Ceea ce nu am avut niciodata. Ceea ce voi avea cu siguranta, pentru ca atunci voi simti ca sunt in spatiul meu, in lumea mea, cu tot ce-mi trebuie pentru o buna inspiratie si unde voi fi eu insumi…

Asa ca spune-i tatei sa arunce masa aia imensa la care obisnuiam sa invatam impreuna, pe care asezam tone de carti si care e roasa, invechita si plina de mazgaliturile noastre… originale si de negasit in DEX! Spune-i ca vreau un birou al meu, personalizat in culorile pe care le doresc si care ma reprezinta si imi doresc sa fie gata pana la Craciun! Am vazut eu ceva modele faine pe mobexpert.ro, dar nu cred ca-mi permit, asa ca…

Sa vina Vasile cu lemnul (il vreau din lemn masiv, da?), sa faca masuratorile de rigoare, sa imbine elementele, sa-l dea cu lac venghe (am vazut eu culoarea asta si am hotarat ca imi place cel mai mult), sa aiba sertare multe si suporturi pentru DVD-uri, un loc special pentru a aseza cu dragoste fotografia iubitei mele Didi (o cheama Daiana, stii tu, dar imi displace totalmente numele asta), inca un suport pentru fotografia bunicii (doar ea imi trimite cei mai multi bani in fiecare luna), un loc dedicat monitorului calculatorului meu vechi dar inca functionabil (sa fie in stanga, stii doar ca asa se tine, usor ridicat, cam la vreo 20cm deasupra placii principale a biroului), doua rafturi laterale, asezate mai sus (pentru boxele pe care mi le-a promis tata de Craciun) si neaparat un spatiu dedicat exclusiv paharului de vin cu picior inalt, care ma va insoti in lumea fiecarui articol pe care il public spre slava mea si a talentului meu. Partea asta sa fie special delimitata.

Mai vreau loc pentru suportul de telefon si incarcator, odorizantul de camera in dreapta (cu aroma de pin, sa nu-mi pui cumva de eucalipt, ca sunt alergic), langa pixul Vesa Pen si… un locsor ascuns (spune-i tatii ca fac cinste) pentru scrumiera de cristal primita de la tine…

Iar mamei spune-i ca vreau de Craciun scaunul acela su spatar inalt pe care l-am vazut impreuna in oras…, cu brate largi, acela din lemn masiv, cu tapiterie grea, de la second. Spune-i ca mi-l doresc foarte mult, chiar daca stiu ca luna asta vroia sa mearga la stilist si epilat definitiv…

Nu te-am uitat nici pe tine, dragul meu frate. Ti-am pregatit de Craciun un cadou care stiu eu ca te va incanta mai mult decat orice birou de blogger (oricum stiu ca nu-ti doreai asa ceva). Ti-am luat un suport pentru GPS, pe care il poti pune pe bordul masinii pentru care strangi bani de atatia ani! Nu-i asa ca-s genial? Iti ghicesc dorintele ascunse, ce mai?! Doar suntem frati!

Te imbratisez cu drag!

Al tau frate, Bogdan.

P.S. Vezi sa fie gata biroul pana pe 20.

 

 

Articol scris pentru blogalinitiative.ro

Foto1: www.alleghenyoffice.com

Foto2: https://www.facebook.com/mobexpertoffice

Lasă un răspuns

