Prima tableta castigata. Cu UrbanOnes!

Atunci cand scriu articole, scriu cu pasiune. Cu darul cu care m-am nascut, cu acea inspiratie care ma insoteste in viata mea de zi cu zi. Si, daca uneori simt ca as scrie si in somn (daca ar fi posibil), alteori as alerga in natura sa-mi gasesc alte si alte idei pentru a asterne pe hartie (pe monitor, notebook etc.) acele articole care imi aduc satisfactia pe care mi-o doresc.

Ca acest lucru este de azi inainte posibil si pe tableta, cu atat mai bine. Participand la un concurs organizat de UrbanOnes, BlogAwards.ro si blogatu, am avut surpriza sa constat ca am castigat o tableta  PC Allview AllDro Speed! Nimic mai frumos!

Sa continuam sa scriem atunci!

Iata articolul participant la concurs aici!

3 gânduri despre „Prima tableta castigata. Cu UrbanOnes!

Lasă un răspuns

