Despre SpringShop.ro si cateva retusuri

In lumea in care ne miscam totul se petrece cu o viteza atat de ametitoate incat ai doar doua variante: mergi inainte sau cazi. Daca alegi sa mergi, va trebui sa-ti adaptezi viteza, sa-ti schimbi piesele si sa suplimentezi combustibilul cu ceva mai performant, de calitate, acel CEVA care iti lipsea inainte si care de azi iti este total indispensabil. Daca nu, cazi.

Uite asa am descoperit site-ul SpringShop.ro, in viteza mea de a cauta piesele potrivite pentru puzzle. Ce am descoperit este ca acest site vinde… magazine online. Bineinteles, vinde si el ceva. Si acel ceva trebuie sa vina, pe o piata in care gasesti absolut orice la preturi accesibile, cu o noutate. Cu un produs de clasa, pe care trebuie sa-l prezinte intocmai, caruia sa-i faca un review cum se cuvine si pentru care va face multe sacrificii de acum inainte. Asta daca vrea sa vanda.

Sistemul este relativ simplu si usor de inteles de catre oricine, chiar si de catre o amatoare in tehnologie cum sunt eu. Iti doresti un magazin online cu ajutorul caruia sa vinzi orice produs? Poti apela la SpringShop.ro. Ai acolo toate detaliile inceperii unei afaceri, te loghezi in momentul in care te-ai decis ce fel de afacere iti doresti, platesti un abonament lunar in functie de trafic, spatiu sau numar de produse iar ei iti furnizeaza tot ce ai nevoie sa stii sau sa faci. Eu am inteles foarte bine mecanismul, numai ca ochiul meu iubitor de frumos vine cu cateva completari:

Prea mult alb. Site-ul are culori frumoase dar putine iar albul predomina. Si nu vreau sa ma simt ca la spital atunci cand am nevoie de cineva sa ma ajute sa-mi deschid o afacere. Niste culori usoare, o combinatie pastelata, atragatoare cred ca m-ar fi facut sa puric mai bine site-ul si sa caut mai multe informatii.

Prea static. Monoton. Atunci cand am accesat site-ul, ma asteptam la o explozie care sa ma duca intr-un alt Univers, o lume necalcata inca de mine. Dar am dat peste un verde frumos care nu zicea nimic si niste fotografii care nu sarea deloc in ochi si nici nu invitau sa le vizualizezi…

Informatii corecte, dar putine. As fi vrut mai multe detalii legate de orice, inclusiv de partenerii pe care ii recomanda in webdesign, grafica si animatie, PR si SEO. M-ar fi incantat si captivat mai mult sa vad exemple concrete despre ce stiu partenerii aceia sa faca, niste mostre puse pe site si eventual o carte de oapseti a fiecaruia. Asta asa, pentru incredere.

In rest aerisit, usor de accesat, placut si caldut. Cam ca un foc linistitor dupa o alegare prin zapada. As fi vrut insa un foc zdravan si un pahar de vin fiert… Culoare, dinamism, atmosfera.

Articol scris pentru SuperBlog 2012

Foto: www.sprinshop.ro

Video: http://www.youtube.com

2 thoughts on “Despre SpringShop.ro si cateva retusuri

Lasă un răspuns

