GSMRoShop.ro si cateva puncte tari

Imi plac magazinele atipice. Produsele atipice care, desi ai impresia ca se gasesc peste tot, le vezi numai asociate cu un anumit site, o anumita culoare sau brand sau chiar cu o singura sigla. Ca sa nu mai vorbim de personalitatea umana. Cand vad un gadget, un telefon mobil sau o tableta, o reflect corespunzator in oglinda mintii si a sufletului si-mi dau seama daca are ce cauta acolo.

Acest lucru este valabil si pentru un magazin online gsm care mi-a placut foarte mult din cauze bine delimitate: GSMRoShop.ro. Anumite produse le pot repera cu usurinta nu pentru ca imi suna cunoscuta firma care le produce sau caracteristicile general stiute care apar pe val ci si pentru ca site-ul stie sa le puna in valore astfel incat la prima vedere sa fie vizibile aparent absolut intamplator.

Nu ma pricep la tehnica sau grafica, eu vorbesc numai cu gura spiritului creativ. Pentru ca imi plac paletele de culori agreabile, cu riscul de a parea superficiala, merg direct acolo unde ma poarta ochiul si ma las calauzit de el.

Pentru ca, desi nu sunt fan al tehnologiei, o folosesc si imi place. Cu alte cuvinte, pot aprecia un produs de calitate daca este prezentat corespunzator. Si, ca orice atehnic, apreciez o abordare de calitate, simpla si concisa, care ma poate determina sa testez un produs. De pilda, un aparent banal cablu de date, de tipul Nokia DKE-2 Original Blister, are toata caracterizarea de care are nevoie, ghidand astfel atat incepatorul cat si profesionistul in folosirea lui. Pe langa faptul ca ii sunt detalitate datele tehnice, se spune acolo la ce foloseste sau la ce POATE fi folosit. Fapt ce m-a determinat sa dau fuga la dulapul cu cabluri de toate tipurile, sa il caut pe cel dorit sa sa-l studiez indeaproape. Si, chiar daca nu am achizitionat respectivul cablu de pe GSMRoShop, a fost suficient ca am aflat mai multe despre acest produs. Ceea ce denota ca eu, ca potential client, am fost in castig. Un pic mai desteapta. Si asta la o scurta citire a descrierii unui produs pe un site care nicidecum nu are prioritar informarea cititorilor asupra a ceea ce au prin sertare acasa.

O bila alba totusi pentru GSMRoShop.

Apoi promotiile. Imi plac acele promotii care vin cu adevarat in ajutorul clientului, in sensul ca aceste reduceri sunt cu adevarat semnificative, nu sunt facute pentru a deruta psihologic ochiul si mintea ci vin in fata cu o economie serioasa la buzunar, care determina clientul sa puna in balanta corecta oferta initiala cu cea finala. De pilda, acest telefon Samsung Galaxy mini 2 S6500 este redus cu adevarat de la 679 la 599 de lei, ceea ce inseamna ca reducerea nu este deloc invizibila: este cat se poate de reala si corecta, definind in parametri adevarati cuvantul promotie.

Filtrul pentru tablete este foarte avansat, detaliat pana la punctul in care-ti dai seama ca iti poate fi chiar si confident. Alege corect, are detalii tehnice imprecabile iar rezultatele, chiar daca nu sunt uneori cele dorite de tine, sunt foarte variate, permitand cumparatorului sa aleaga de pe rafturile virtuale variante ale aceluiasi produs cat si produsul cautat initial.

Si mai apreciez ceva la acest magazin online: are aerul ca nu vrea sub orice pret sa se bage pe sub piele ci prezinta cu eleganta si rafinament, fara pic de agresivitate, produsele pe care le vinde. Fara cuvinte pompoase, fara minciunele sau exagerari, fara acele expresii care efectiv iti intra in casa si in minte incat ajungi sa le visezi noaptea. Ai astfel impresia ca nu te grabeste nimeni, ca magazinul nu se inchide peste noapte, ca poti cauta linistit, compara si cumpara dupa bunul plac, pentru o alegere corecta si reusita.

Astfel incat sa mai vii si data viitoare…

Imi plac toate aceste elemente pe care, din nefericire, rar le-am vazut adunate laolalta pe rafturile unui magazin online

articol scris cu obiectivitate pentru blogawards.ro si GSMRoShop.ro

Lasă un răspuns

