Biletul de pe frigider

Draga mea,

Intrucat ceasul desteptator nu a prea fost… desteptator in aceasta dimineata, ma vad nevoit sa plec in graba de langa tine, nepermitandu-mi decat un scurt sarut pe frunte in timp ce dormeai. Asa ca iti las aici instructiunile pentru azi:

In primul rand, La Multi Ani! Sa fii fericita, iubita mea, sa fii sanatoasa si sa imbatranim pe aceeasi perna impreuna! Pentru ca imi esti tare draga si tare fericit ma faci!

Cadoul meu pentru tine este ambalat frumos in bucatarie, pe masa unde imi gatesti atatea bunatati in fiecare zi! Este o rochie albastra, asa cum imi doream eu sa vad pe tine. Ai picioarele frumoase, bine facute deci m-am gandit ca lungimea fustei este corespunzatoare. Ochii tai ca marea m-au indrumat in alegerea culorii. Bulinutele albe dau un aer obraznic, ca acela pe care il ai tu cand pui la cale vreo ghidusie. Funda rosie alunga monotonia si nici nu incarca prea mult tinuta.

Ei bine, o asemenea rochita nu merita purtata singura, ci trebuie accesorizata cum trebuie. M-am gandit la un set de bijuterii de la Luxury Gifts, care cuprinde un colier si cercei cu cristale iar superbele tale brate rotunde nu merita sa stea dezgolite asa ca am ales si o bratara subtire, cu cristale si floricele, ca aceea pe care ti-ai dorit-o…

Pantofii nude pe care ti i-am scos deja din dressing te vor insoti diseara la petrecerea de la restaurant, iar coafeza ta preferata stie ca vei veni la 18.30 sa-ti aranjeze un coc inalt, lasandu-ti cateva bucle rebele sa-ti incadreze fata. Am vorbit eu cu ea.

Spune-mi, ma pricep sau nu? Doar mi-ai zis ca iti doresti foarte mult ca intr-o zi sa te imbrac EU PE TINE, dupa gustul meu! Iata ca a venit ziua sa o fac! E bine sau nu? In cazul in care am dat gres, te rog din suflet, ma iarta!  Pe mine si pe cei sase colegi de serviciu alaturi de care am navigat pe net pentru a completa tinuta! Stii doar ca nu ne pricepem!

Te iubesc, sotioara mea draga! Si La Multi Ani!

 

Articol scris pentru SuperBlog 2012

Foto1: www.worldoffashionandcreativity.blogspot.com

Foto 2,3: www.luxurygifts.ro

2 gânduri despre „Biletul de pe frigider

Lasă un răspuns

