Aboneaza-te la newsletter-ul Blogawards.ro si castiga!

De doi ani de zile particip la campanii organizate de Blogawards.ro. Uneori am castigat, alteori am pierdut dar de cele mai multe ori am avut de castigat tot eu, ca blogger. Pentru ca am invatat ca nu trebuie sa te lasi niciodata, ca trebuie sa perseverezi, sa-ti imbunatatesti stilul in permanenta si, atunci cand vei fi apreciat cu adevarat de cei mai buni, vei avea o satisfactie uriasa.

Numai abonandu-ma la newsletter-ul Blogawards am fost tot timpul la curent cu stirile, interviurile si campaniile organizate.

Multumesc acestui site pentru tot ce am realizat si pentru toate sentimentele frumoase pe care le-am incercat participand la aceste campanii.

Si nu numai atat. Acum poti si castiga un netbook Asus Eee PC cu sistem de operare Windows 7 si stick-uri de memorie, prin tragere la sorti, daca te vei abona si vei promova acest concurs.

Eu deja am facut-o. Tu ce mai astepti?

 

scris pentru blogawards.ro

Lasă un răspuns

