Un cadou neobisnuit

“Bineinteles ca sunt suparata! Grandeste-te si tu! Mi-a cumparat de ziua mea ceea ce nu ma asteptam nici daca mi-ar fi aratat-o in fata ochilor, scoasa din cutie! Dupa ce ca imi vine de la maica-sa dupa trei zile (timp in care, vezi Doamne, a cautat ceea ce imi doream eu), artagos si plin de el, de parca ar fi reinventat familia asta, mai spune si cu emfaza ca i-a luat mult timp sa gaseasca un cadou ideal pentru mine. I-am spus doar ca imi doresc ceva negru, elegant, deloc mic si deloc discret, o chestie care sa ma suprinda dar care sa fie si la indemana in acelasi timp, care sa ma ajute dar care sa ma si lase sa iau singura deciziile, sa depinda totalmente de mine si sa fie performanta, orice i-as cere! Iti dai seama ca gandisem la o tableta pe care o vazusem intr-un magazin online. Am trecut cu dispret de rafturile virtuale cu aparate foto, discounturi Samsung, camere video, chiar si de oferte de laptop sau de vreo multifunctionala in promotie si m-am oprit exact acolo unde vroiam, lasand intentionat laptopul deschis la pagina respectiva. Crezi ca a priceput, draga? Nu numai ca a venit cu gladiole desi stie ca sunt alergica la rosu, mi-a luat un tort cu martipan (si la asta stie ca am reactii) si a chemat o droaie de musafiri sa sarbatorim (e adevarat, printre ei erau si parintii mei, bunicii, copiii si nepotii), a gatit totul si s-a ocupat el insusi de bautura si spalatul vaselor dupa petrecere, toate astea isi pierd valoarea cand te gandesti ca mi-a cumparat o imprimanta!

O imprimanta! Pai el nu stie ca eu activez numai online? Ca nu se mai poarta imprimantele? E nebun! Degeaba argumenteaza ca nu trebuie sa pierdem contactul cu lumea fizica, palpabila, ca trebuie sa apreciem noile multifinctionale de pe piata si sa urmarim cu interes evolutia acestora, eu tot raman la ideea (deloc de negliat, spune si tu!) ca e mai comod sa platesc online decat sa imprim factura si sa stau la ditamai coada la banca, cocotata pe pantofii mei Prada cu toc de 15 centimetri! Pai, nu ar fi pacat de spatele meu? Eu sunt o doamna! Hai, te las, sunt tare suparata, ma duc sa mai gust din tortul ala (a fost tare gustos, dar stii ca nu-mi place martipanul) si sa raspund la mesajele de felicitare pentru o asemenea petrecere reusita (a organizat intentionat petrecerea asta, doar stia ca sunt in pragul depresiei cand ma gandesc ca am 55 de ani, a vrut sa ma puna intr-o lumina proasta). Mai vorbim noi, chiar trebuie sa inchid, a venit netotul cu un pahar de vin alb si o punga cu gheata, i-am spus ca ma doare capul si ca am nevoie de masaj si ceva rece pe frunte…”

 

Articol scris pentru SuperBlog 2012

Foto 1: www.thirdage.com

Foto 2: www.azerty.ro

 

Un gând despre „Un cadou neobisnuit

Lasă un răspuns

