Parerea ei, parerea lui…

Parerea despre moda masculina si tendintele de sezon mi-am schimbat-o radical in urma ascultarii, fara sa vreau, a unei discutii aprinse in… lift. Personajele, sot si sotie, erau suficient de nervoase pentru a simti un fior pe sira spinarii dar din fericire conversatia s-a soldat doar cu priviri furioase si soapte apasate schimbate intre cei doi parteneri.

“Da’ de ce albastru? Stii doar ca-mi place negru si asta mi-a placut intotdeauna!”

“Dragule, tu ai ochii albastri si te prinde atat de bine… Uite, mergem la petrecerea inaugurarii noii cladiri pe care am construit-o si…”

“Eu vreau la cheful lui Vasile, na! Si mai e si meciul ala la televizor pe care nu vreau sa-l ratez! Si nu ma pot duce imbracat ca un papagal! Iar V-ul ala imi displace total!” si arunca o privire glaciala sotiei.

“Ai fost la Vasile si vinerea trecuta si nu ai ratat niciun meci! Te rog, fa-o pentru mine! Pune-ti pantalonii cei noi crem si puloverul pe care ti l-am luat de pe energicshops.ro si vei vedea cat de admirat vei fi! Puloverul este de o calitate extraordinara, are terminatii cu striatii la mansete iar materialul permite mularea atat cat se cuvine pe corp! Nu mai spun ca dungile nu se vor demoda niciodata. Iar V-ul vine foarte bine pe pieptul tau puternic, doar o stii…” rosti ea soptit, cu o privire afectuoasa.

Sotul, total nemultumit de intorsatura pe care o luau lucrurile, se uita la ea imbufnat, tuguindu-si buzele ca un copil rasfatat:

“Tot timpul vrei sa ai ultimul cuvant… Nici nu ma mai simt barbat.”

“Ba esti foarte masculin cu tipul asta de pulover, toate din categoria asta din magazinul online sunt de foarte buna calitate si au preturi care pe mine ma incurajeaza sa schimbam un pic paleta…”

“Eu tot vreau sa merg la Vasile.”

“’Dragule, Vasile nici nu stie sa puna o haina ca lumea pe el. Uita-te si tu: pantalon mov cu pulover verde sau blugi din aia tociti la camasa larga si prea lunga… la picioarele lui scurte, merge asa ceva? Sa fim seriosi! Tu arati atat de trendy! Esti subtire dar si puternic, esti inalt si ai port frumos. Firea si tinuta un pic neglijente sunt atractive iar culoarea tenului iti permite sa porti culori frumoase, bine definite dar nicidecum negru sau mov! Pe energicshops.ro gasesti fel de fel de combinatii care iti pot da idei si te pot ajuta in alegerea unei tinute potrivite evenimentului la care participi dar si personalitatii tale.”

“ Iar Barcelona cu Real reprezinta un eveniment cat se poate de important, sa stii! Si eu vreau negru! Na!”

Femeia ofta resemnata:

“Fie, negru. Dar tot vii cu mine la petrecere.”

“Dupa meci, da? Dupa meci!”

Urmand acelasi ton, conversatia devenea plictisitoare si numai viteza liftului ajuns la etajul 25 m-a salvat de la un oftat zgomotos in prezenta celor doi. Mi-am cerut scuze si m-am strecurat printre cei doi, iesind din lift repede dar suficient cat sa aud:

“Uite-o si pe asta cum e imbracata…”

 

Articol scris pentru blogawards.ro si energicshops.ro

Foto: http://www.energicshops.ro

Lasă un răspuns

