Despre prieteni, pretentii, neveste si reduceri sau cum poate quickmobile.ro sa aduca armonia in familie

–          Incotro o iei?

–          Spre stanga. Au un design fantastic. Imi place ca se si misca repede, doar stii ca-mi place viteza foarte tare, asa ca nu am incotro decat sa apas pe acceleratie. Tu pe unde esti?

–          Inca ma orientez. Sunt la o rascruce de ganduri si idei care mai de care mai bulversante. Stii doar ca nu prea am inspiratie si ma toaca la cap nevasta sa aleg ceva frumos, ieftin si util. Sa-i cumpar oare o matura?

–          Nu fii rau. Imi place nevasta aia a ta. A mea ma terorizeaza sa-i iau ceva scump, deloc discret, chiar extravagant si sa mai incapa si in poseta. E teribila femeia asta! De unde sa-i iau eu si cu ce bani?

–          Iti zic eu. Hai pe la magazinul ala de care-mi ziceai. E la un click distanta si au reduceri fenomenale. Stii ce inseamna fenomenale, in opinia mea? De pana la 50%! Ai mai vazut tu asa ceva?

–          Fii serios. Nu exista decat intr-un singur loc si nu stiu daca au inceput campania de reduceri.

–          Campania aia se numeste Quickend si tine de vineri seara pana luni dimineata la 10. QuickMobile.ro nu vine cu oreducere-doua, ci cu foarte numeroase oferte si nu numai atat. Economisesti serios daca te uiti bine si stii sa-ti faci cumparaturile. Telefoane mobile, tablete, iPad-uri, huse de toate felurile si brandurile, toate sunt frumusel asezate pe rafturi virtuale atragatoare prin pret. Ce zici?

–          De aia vorbeam si eu. De versiunea moderna si cat se poate de particulara a deja cunoscutei Vinere Negre. Hai sa dam o tura! Ia uite, frate, ce chestie tare! Sa dau cu aspiratorul o luna daca nu e cea mai buna oferta de pana acum! Noul iPad3 de la Apple vine cu 547.99 lei mai putin! Sa mi-l iau?

–          Parca era vorba de neveste, tinere! Eu zic sa luam in calcul prioritatile, da?

–          Mda. Nevasta ca a mea nu mai gasesc… decat la tine. Toata ziua vrea ceva si stie sa-si faca simtita dorinta si preferintele cu un stil!… Mama, mama! Stii ce mi-a zis ieri? “Iubitule, mergem la Bran?” si stii ca sunt innebunit dupa zona aia. “Daca vrei sa mergem, ia-mi un Xperia cum imi doresc eu, sa o pot suna pe mama de la noua achizitie si sa-i spun ce barbat extraordinar esti! Spune si tu, nu este ea mama diplomatiei? Stie ca nu ma poate pacali si cu toate acestea tot incearca!

–          Cred insa ca de data asta ii vei cumpara ce vrea. Nu de alta, dar cu o ocazie ca asta nu te mai intalnesti! Uita-te si tu la pret! Reducerea la Sony Xperia U St25I este de 201.99 lei! Cu banii astia iti mai iei ceva!

–          Da, iau o husa de telefon sotiei tale!

–          Stii ce? Ia, mai lasa-mi nevasta in pace si uita-te si tu la alte oferte. Ajuta-ma sa aleg ceva fain de tot, cu care sa rup gura targului!

–          Adica a nevestei. Stai, nu da! E vorba de chestia aia care si-o doreste ea, in deplin acord cu personalitatea ei jucausa! Ia-i un Samsung Star S5230 Hello Kitty! Economisesti  67.99 de lei din totalul de 447.99! Nu e buna oferta?

–          Esti nebun. Ala e pentru fiica-mea. Eu zic sa te orientezi catre nevasta ta…

–          Nu pot, omule! A mea e mult prea diplomata, nu auzi? Iar a ta vorbeste direct, ce mai! Stii ce mi-a zis ieri? „Auzi, Nelu, iti vand un pont, dar te costa: spune-i barbatului meu ca vreau un iPad 4 de la Apple cu ecran Retina revolutionar. Iar eu iti spun in schimb de unde sa-i cumperi nevestei tale ceva frumos si ieftin. Pentru asta, imi iei un Hello Kitty pentru copil cu Quickend de pe QuickMobile.ro. Da?”

–          Deci te-a vrajit si pe tine. Cu alte cuvinte, un complot.

–          QuickMobile sunt de vina si Quickend-urile lor. Prea sar in ochi si prea atrag publicul. Ce zici?

–          Te iert! Hai sa lasam calculatoarele astea, prea am intepenit! Hai la o bere!”

Articol scris pentru blogawards.ro si quickmobile.ro

Foto: http://www.quickmobile.ro

Lasă un răspuns

