Ce as face? Multe, foarte multe…

Ce as face daca in lume nu ar exista componente PC, calculatoare de ultima generatie, gadgeturi de tot felul, telefoane si Internet? Sau vreun magazin online?

As cauta un alt drum. Unul care ma conduca pe carari nestiute de nimeni, pe care sa pasesc atat cu teama cat si impinsa de curiozitatea de nou. De setea de cunoastere. De frica de necunoscut, care atrage si impresioneaza in acelasi timp.

As incerca sa ma regasesc, sa caut ce am pierdut, sa incerc sa nu mai pierd ce cautam…

As vedea lumea cu alti ochi, m-as intoarce la origini si as contempla fiecare suflet cu atentie, as cerceta si nu as lasa nimic superficial. As vorbi mai mult.

As iubi altfel. In alta tonalitate, cu alte corzi ale sufletului, cu aceeasi inima doritoare.

As cauta frumosul din natura. As impleti culorile toamnei si le-as darui in cununa inimii mele iubitoare de lumina.

As fi mai optimista. As selecta informatia pe care o cere mintea mea si nu as fi nevoita sa citesc tot ce imi cade in mana, toata informatia, tot volumul urias de stiri care ma dau peste cap.

As incerca altceva. Nu as sti ca exista sau au existat placi video AMD si as privi lumea cu ochii mei. Cu placa mea grafica. Cu placa video care priveste, clipeste si uimeste asa cum nicio componenta PC nu ar face-o vreodata. Cu sufletul.

As gresi. As gresi omeneste si mi-as asuma erorile de comportament, fara teama ca firea mea, mintea si ratiunea s-ar situa pe o scara ierarhica inferioara fata de niste procesoare de ultima generatie.

Mi-as permite sa uit. Sa nu stochez toate informatiile si sa le alung in acest fel pe cele daunatoare. Nu as avea memoria unei placi de baza si nici dimensiunea de stocare a unui HDD extern.

As trai altfel. La alte cote, in alti parametri. Nu tehnic superiori ci… pur si simplu mai buni.

Articol scris cu sufletul pentru SuperBlog 2012

Foto 1: www.thecontemplativeearth.com

Foto 2: http://www.mediadot.ro

 

2 gânduri despre „Ce as face? Multe, foarte multe…

  1. In primul rand le-as duce dorul. M-ar lasa mai saraca, fara blog, fara oamenii frumosi pe care i-am cunoscut in online. Dar mi-ar oferi timp mai mult sa ies in natura, sa stau cu familia, sa citesc, sa fac ceea ce faceam inainte de aparitia lor.

Lasă un răspuns

