Toyota RAV4, propria mea imagine in oglinda

Te intereseaza ce as vrea sa fiu daca as avea puteri nelimitate? Pai… as incerca sa impun niste limite! Ha, ha, ha! Sau, fiindca tot se apropie Craciunul, ho, ho, ho! Ce zici? Crezi ca nu stiu care iti sunt intentiiile? Te dai tu mare in peisaj, dar se pare ca si esti! Tu si eu… ei bine, suntem una!

Multi au incercat sa spuna ca nu se poate, ca esti mult prea scumpa, ca esti mare si tare dar greoaie! Ca esti mult prea rapida pentru mine si ca eu, ca incepatoare, ma expun unui risc maxim daca te cumpar! Dar uite! Ma simt atat de sigura pe mine si pe tine atunci cand ma aflu pe scaunul asta  atat de confortabil si sigur! Interiorul tau imi da putere si ma determina sa cred ca pot face orice, totul cu prudenta! Si voi fi in cea mai deplina siguranta!

Au mai spus apoi ca nu esti de nasul meu. Eu zic ca esti: puternica, fiabila, fidela comenzilor si dorintelor mele, supla, eleganta si puternica! Spune si tu, nu reprezinti tu personalitatea mea? Nu esti precum inima mea, sufletul meu si tot ce sunt si am eu mai bun?

Pentru ca motorul tau de Toyota RAV 4 reprezinta un rezultat excelent al imbinarii performantei cu reducerea emisiilor poluante. Si asta in conditiile in care consumul tau este redus la minim, asa ca nu-mi fac probleme de combustibil.

Pentru o incepatoare doar pe jumatate pregatita ca mine, drumurile lungi si curbele stranse si abrupte reprezinta o provocare careia nu am cum sa nu-i dau curs, mai ales ca ma bucur de comportamentul tau supravirator, adica nu imi va mai fugi…aaa… fundul in exterior, ci rotile din fata se vor bucura de o putere suplimentara cu ajutorul sistemului Integrated Active Drive (IADS). Deci pana si o imprudenta ca mine va fi in siguranta si se va bucura de stabilitatea masinii daca apas cumva acceleratia prea tare… Si comportamentul tau subvirator ma uimeste, mai ales ca aceasi sistem IADS ma va asista la manevrarea sistemului de directie.

Se pare ca esti facuta pentru siguranta, putere, inteligenta si viteza. Si pentru prietenia cu mediul.

Si pentru lux, mai ales daca aleg varianta Luxury (ceea ce am si facut), caz in care ma pot bucura de o viteza constanta cu ajutorul unui Sistem Cruise Control care va avea grija sa rulez linistita si constant pe cati kilometri vreau.

Esti uimitoare. Esti nemaipomenita. Esti sigura si asta ma face fericita. Ai si control al tractiunii, ceea ce inseamna ca va fi redus cuplul motor atunci cand rotile pierd aderenta sau se invart in gol (Doamne Fereste!) iar fiecarei roti i se va redistribui puterea adecvata  pentru un rulaj sigur si o redresare aproape imperceptibila.

Nu mai am calificative. Duc lipsa de ele, mai ales ca le-am cam folosit pe toate. Esti uimitoare. Nu ma mai dau jos. Cred ca voi dormi aici, mai ales ca interiorul tau este moale si comod, confortabil si primitor. Elegant si bine pus la punct, cu detalii dragi noua, ochilor feminini…

 

Articol scris in masina pentru SuperBlog 2012

Foto: http://www.toyota.ro

Lasă un răspuns

