Corespondenta incitanta sau schimb de preferinte de pe SevenSins.ro

Dragul meu,

Iata-ma in deloc regretabila dificultate de a nu sti cum sa te incant diseara, dupa dineul la care sunt invitate peste 80 de persoane. Ei bine, am cateva idei despre femeia care vreau sa fiu la noapte dar voi lasa la aprecierea ta alegerea lenjeriei pe care o voi purta pe sub rochie…

Pana atunci, iata ce optiuni ai sa porti TU la acelasi dineu, pentru ca gusturile frumoasei tale neveste (si modeste!) sa fie pe deplin satisfacute:

Ingerul cazut

La capitolul asta cred ca te-ai descurca excelent intrucat atunci cand te-am cunoscut pareai cat se poate de inocent si neajutorat, cu toate portocalele alea varsate pe trotuar. Numai prezenta mea de spirit m-a determinat sa te ajut repejor sa le strangi, sa flutur rapid si précis din gene si sa te invit la o cafea prelungita. Dar in fine! Ti-am ales o lenjerie intima superba: cred ca o pereche de boxeri albi semnati Catalin Botezatu, de la SevenSins, s-ar potrivi tocmai bine serii, mai ales ca stiu ca tie iti plac produsele textile comode… Iar eu am observat ce bine se muleaza acest produs pe corpul tau si ce calitate excelenta are bumbacul din care sunt confectionati. Mai ales ca se comporta excelent la spalat, nici nu intra la apa si nici nu se intind, revenind la forma initiala cand nu sunt purtati. Vei arata ca un inger pierdut de Eva (fraiera!)!

Obraznicut dupa un pahar de vin

Stii ca sunt o fire jucausa asa ca ma voi astepta sa ma tachinezi cu privirea si chiar sa-ti lasi mainile sa alunece pe corpul meu in timpul dansului, asa, ca din intamplare, promitand din mangaieri o noapte …alba! Chiar daca vei purta o eleganta camasa neagra, tot marca Botezatu, pe care o poti asorta lejer atat la un pantalon elegant de seara cat si la unul simplu. Unde mai pui ca nu mai ai nevoie de papion, cravata sau orice alt aceesoriu inutil…

Un animalut la cheremul meu

Seara va veni si va trece si vom ramane doar noi, gazdele evenimentului, sa ne bucuram de… ce a ramas. Adica de tine si de mine si de sticle intregi de sampanie desfacute. In caz ca ne intrecem cu gluma si nimerim mai greu usa dormitorului, eu zic sa profitam de ocazie si sa ne desfasuram asa cum stim noi mai bine. Adica te vreau la cheremul meu, un animal cand bland, cand agresiv, cand cuminte cand pasional si provocator, toate astea asa, ca sa fie intreaga seara reusita! Poti purta pentru ora asta fierbinte chiar costumul pe care ti l-am achizitionat de curand, stil animal print. Stii doar cat de bine se muleaza pe corpul tau atletic si cat de femeie ma voi simti cu tine! Abia astept sa ne vedem diseara!

Draga mea,

Iti impartasesc cu totul sugestiile privind cateva elemente de tinuta pentru diseara, dar, ca orice mascul care se respecta, dau si eu curs orgoliului meu si iti adresez urmatoarele:

Pacatul originar

Vreau sa arati ca Eva in fata careia Adam si tot neamul lui de dupa nu ar fi putut rezista. Sa fii salbatica, provocatoare asa cum stii tu, sa-ti vopsesti unghiile in rosu aprins si sa porti pe sub rochia aceea superba de seara o costumatie cu totul inedita: ti-am luat de la SevenSins setul Lucienne, marca Beauty Night, care sa imi aprinda imaginatia doar stiind ca o porti… Si atunci ii voi privi superior pe ceilalti barbati din sala (chiar daca ei nu stiu de ce)  si voi fi mandru ca esti doar a mea…

Inocenta

Bijuteriile sunt foarte importante in tinuta de seara a unei femei dar te vreau cuminte si inocenta in privinta asta, contrastand cu desuurile libere vederii mele dupa ora 22.00: vreau sa porti setul cu cristale Swarovski, de la Mazza, Sweet Angel’s Wing, care ma va duce cu gandul la primele noastre zile de dragoste, pline de o fermecatoare timiditate…

 Felina dulce si sexy

Pentru petrecerea privata insa… vreau ceva cu totul special. Poti pastra culoarea rosie dar costumul sa fie altul. Te poti schimba in Catsuit Hessa, de la LivCo, confectionat din plasa, intrucat vreau sa cad in mrejele tale de felina dulce si periculoasa. Materialul ma innebuneste, se muleaza atat de bine pe formele tale si te reprezinta atat de bine in orele tarzii petrecute pe blana de urs din fata semineului!

Rochita de seara o las la latitudinea ta dar sa stii ca pe sevensins.ro gasesti rochii sexy cat se poate de atragatoare asa ca te invit la mine la birou sa facem o plimbare virtuala printre randurile pline de asemenea minunatii ale magazinului! Site-ul este perfect functional, ai optiuni si idei foarte multe, ai si un TermoMetru foarte amuzant si usor de folosit, in functie de personalitatea pe care o ai, in functie de ocazii sau care se muleaza perfect pe fizicul tau! Eu zic asa: vii si ne hotaram!

Articol scris pentru blogawards.ro

Foto: http://www.sevensins.ro

Lasă un răspuns

