SuperBlog si partenerii sai

untitledUn concurs reprezinta o desfasurare de forte. Ca este la nivel local sau dimpotriva, atinge cote internationale, nu importa. Ideea de la care se porneste, ce se face cu ea, cum se dezvolta si cum se urmareste firulei, iata ingredientele unei liste de prioritati fara de care niciun partener media al unui eveniment nu poate exista. Sau, daca exista, nu are ce cauta pe lista partenerilor.

Partener media inseamna mult. Inseamna tot atat de mult ca si concurentii, ca si sponsorii si organizatorii. Cu totii sunt o echipa fara de care concursul nu ar avea sens. Iar fiecare trebuie sa-si respecte partea si rolul ce i se cuvin astfel incat fiecare piesa de puzzle sa conduca la data limita, la o gala de zile mari.

Un partener media nu inseamna doar un nume celebru. Acel nume trebuie sa fie POZITIV celebru, sa reprezinta un real etalon pentru generatia care vine, sa suporte critici pozitive de inalta clasa si sa se constituie intr-o uriasa paleta de principii sanatoase.

Partenerul media trebuie sa fie constient ca reprezinta o piesa de puzzle fara de care acest urias tablou vivant nu s-ar termina. Cu alte cuvinte, sa-si metina activ rolul de la inceput pana la sfarsit, sa fie constant si impartial, indraznet si realist atat fata de piesele de interior cat si fata de peisajul din afara.

Ca e vorba de trilulilu.ro sau connect.ro, nu importa. Ei stiu sa actioneze, sa se implice constant si sa nu uite ce inseamna SuperBlog pentru ei. Niciunul din partenerii media nu va fi avantajat, dat la o parte, minimalizat sau ignorat. De aceea este foarte bine ca si ei sa se comporte liniar…

Obisnuit.eu pare sa atraga. Atat prin faptul ca avut ocazia sa poarte laurii in 2010 cat si datorita originalitatii, invers proportionala cu denumirea blogului. Imi plac blogurile care nu sunt ce par a fi, imi place surpriza pe care o constat cand accesez un astfel de blog.

Importanta este insa nu atat parerea mea cat impactul unui partener media asupra celor carora se adreseaza. Mie imi place publicitatea indrazneata, departe de a fi agresiva, ceea ce nu am prea vazut la acesti parteneri media la SuperBlog 2012. Se poate ca pretentiile mele sa fie undeva cam prea sus dar consider ca a lucra cu oamenii si a te adresa lor reprezinta o activitate care nu depinde numai de taste, trafic sau denumire. Ci de implicare. Imi place implicarea. Devotamentul. Dedicarea…

Daca au reusit acest lucru, le multumesc. Daca nu, merita totusi sa-i mentionez si sa le adresez multumirile de rigoare: RadioLynx.ro, Trilulilu, Connect, PHOTO Magazine, PRwave, 121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net, JurnalLifeStyle.ro!

 

articol scris pentru SuperBlog 2012

foto: Superblog.eu

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s