Jurnalul si singuratatea, iarna si gerul

cuvertura“Draga jurnalule,

In aceasta seara sunt atat de singura incat tot ce se aude in linistea noptii este doar alergatul degetelor pe tastatura si motanul care toarce pe genunchii mei. Luna a rasarit de multa vreme iar racoarea noptii de decembrie aduce miros de iarna, de sarbatoare, de ninsoare si de placinta cu mere si scortisoara.

Pervazul inalt al ferestrei imi serveste drept culcus, cuvertura MAURO drept plapuma iar stelele din geam drept martori muti ai singuratatii mele.

Sunt trista. Absenta, imi frec obrazul de minunata mea noua perdea DOLMAN si ma minunez ca poate exista ceva atat de dulce, de moale si placut la atingere. Ca bratele unui prieten drag, credincios si vesnic langa tine cand ai nevoie.

Dar azi nu ma insoteste nimeni. Niciun umar pe care sa plang, nicio voce mangaietoare cara sa ma aline, nici o batista intinsa de o mana prieteneasca…

“Ce faci aici singura?” ma intreaba noaptea.

“Cand te vei duce la culcare? imi sopteste singuratatea.

“Ti-ai spus rugaciunea?” e curioasa luna…

Asa le aud vocile soptite, ca prin vis, in timp ce mainile imi aluneca usor pe geam. Azi va ingheta, ma tem. Noaptea va fi geroasa pe cat de senina. Va fi polei si niciun pic de zapada… Si se apropie sarbatorile de iarna, pe care le vreau pline de farmec si lumina, pline de originalitate si caldura…

Cel putin sper, draga jurnalule, sa se intample toate astea.”

Inchid caietul si incep sa ma plimb prin casa. Aprind cateva lumanari parfumate, trec in living, dau la o parte uriasa si splendida draperie MAUROSIN, ca lumina lunii sa intre nestingherita si ma asez la televizor. Sper doar sa nu inghete in noaptea asta…

Articol scris pentru blogawards.ro si http://www.perdele-online.ro/

Fotohttp://www.perdele-online.ro/

Lasă un răspuns

