Conversatie pe Calea Lactee

prezentare heidiInspiratia si Fascinatia s-au intalnit pe Calea Lactee… Conversatia pe care am auzit-o atunci a fost una originala, picanta si amuzanta si, daca nu ar fi fost finalul periculos de dulce, nu as intervenit in conversatia celor doua stele care straluceau pe un cer cu milioane de alte astre…

“E cald. E tare cald. Si-mi place chiar daca ador si racoarea noptii…”

“Eu, Inspiratia, sunt in cautarea permanentei incantari! Daca e prea cald, atunci ma topesc de placere. Cand e prea rece imi intind bratele catre toti cei din jur, sa vina sa se incalzeasca…”

“Eu ador lumina. E precum o ciocolata dulce-amaruie savurata bucatica cu bucatica la geamul unei dimineti senine si luminoase. Si incant si doresc sa incant si mai tare cu fiecare clipa scursa din clepsidra timpului.”

“Hmmm… nu-mi place timpul sau mai degraba nu-l inteleg. Trecerea e sublima, dar mult prea… rapida.  Prefer sa-mi gasesc ideile si sperantele intr-un singur loc, pentru totdeauna, intr-o clipa lunga cat vesnicia.”

“Mie imi place scurgerea timpului. Imi aminteste cum evoluam, ne indeamna la visare si la pretuirea clipelor de ieri si ma determina sa gust din placerea unui viitor pe care abia astept sa-l traiesc…”

foto haios“Esti mult prea sentimentala. Eu simt mai putin si gandesc mai mult, soro Fascinatie! Eu ma inspir, caut fiecare element din natura care ma poate urca la pragul de sus al luminii si gust fiecare clipa cu aceeasi curiozitate: va fi dulce, va fi acrisoara, cu tente mediteraneene sau pur si simplu… neagra?”

‘Si tu esti romantica, draga mea Inspiratie! Uite cum stralucesti, cum devii alta cand te gandesti la cate poti face si cate poti trai doar intr-o clipa!”

“Nu-s romantica, da? Si vezi ca ma zbarlesc rapid cand sunt provocata!”

UntitledAtunci intervenii eu:

“Nu va suparati, dar sunteti atat de minunate amandoua! Si nu, nu e o rusine sa fii sentimental, e doar rusine sa-ti ascunzi sentimentele si sa nu-i incurajezi si pe ceilalti sa faca la fel! Iar atitudinea voastra se numeste… pasiune! Nu v-o renegati si incercati sa va imbinati minunatele calitati!”

“Da’ tu cine esti?”

“Eu sunt DRAGOSTEA si fara mine nu ati face nimic. Eu aduc speranta si iubirea in toata lumea si, fara voi doua, nu m-as descurca nici eu. Unde mergeti? Incotro va poarta pasii?”

about-us-philosophy“La seminarul Heidi. Suntem pasionate de ciocolata si tare ne temem ca aceste sentimente pe care le incercam se datoreaza prezentei minunatei tablete cu care se delecteaza papilele noastre gustative.”

“Gresit din nou. Aceasta ciocolata doar va aprinde aceste pasiuni si sentimente, voi le aveti in suflet dar ele asteapta sa fie amplificate, dorite, daruite celor dragi… Vin si eu la seminar!”

“Da’ in club te-ai inscris?”

“Ma inscriu si in club.”

“Da’ prietenilor le-ai spus de asa ceva? Cate puncte poti colectiona si cate premii poti castiga in calitate de Ambasador Heidi?”

“Nu, inca nu. Nu stiam de asa ceva.”

cioco“Atunci fa toate astea abia apoi vii si ne insotesti. Hai, du-te repede si urmeaza pasii. Te asteptam aici. Dureaza doar cateva secunde. Doar o completare: cand te inscrii, sa specifici „blog” in campul “De unde ați aflat despre Heidi Choco Club?”. OK?

Eu deja mi-am invitat si prietenii de pe Facebook sa se alature acestui club minunat de dulce si aromat, cu urmatorul mesaj:

Eu m-am inscris in club si deja viata este mult mai dulce. Fa-o si tu! Si-mi vei multumi! Si nu uita sa aduci si o ciocolata Heidi! Imi place varianta tropicala!”

Da’ vezi ca nu poti participa la seminar daca esti alegica la gluten, lapte sau alune! Pana atunci, mai sporovaim si savuram in continuare ciocolata Heidi. Iar Calea Lactee e minunata! Te imbratiseaza cu drag Inspiratia si Fascinatia!”

Articol scris pentru blogalinitiative.ro si Heidi

Foto: http://heidi-chocolate.com/ 

2 gânduri despre „Conversatie pe Calea Lactee

  1. Inspiratie, imaginatie, dragoste, pasiune – toate acestea adunate intr-o poveste cu farmec si talc ce te invita sa savurezi pe loc o ciocolata dulce cu iz de copilarie. Imi place.

Lasă un răspuns

