La nivel de musca

three-flies“Biata de ea… Uite cum arata asa, strivita, la pamant, doborata, pentru simplul fapt ca nu a fost atenta…”

“Ba vrei sa zici ca din cauza ca atentia i-a fost distrasa!”

“Tot aia. Eu zic insa ca trebuie sa megem de aici. Ma indispune.”

“Si ce? Noi, mustele, nu avem voie sa fim indispuse? Crezi ca numai oamenii au probleme si stres? Necazuri sau bucurii? Uite, de exemplu, noi acum nu gasim niciun borcan cu miere sau dulceata pe o raza de cativa kilometri…”

“Asta pentru ca nu te mai poti concentra. Hai sa ne relaxam si sa vezi cum se vor schimba orizonturile noastre!”

“Imi pare rau, azi nu am chef de baut. Vederea prietenei noastre mai mari strivita de parbrizul in care a intrat ca-n branza ma intristeaza si…”

brain exercitii“Eu nu ziceam sa ne asezam pe buza unui pahar de vin, soro. Ci ziceam de un BrainFitness.”

“Da, sigur, deja m-ai pus la pamant cu termenii astia. Ce e aia? Vreo forma noua de mancare? Fluida, vascoasa, de care?

Exerctii mentale de testare si antrenare a creierului!”

“Avem noi asa ceva?”

“Cu totii avem creieri, da? Numai ca uneori , de fapt de cele mai multe ori, nu ii mai punem la treaba.”

“S-o crezi tu! Uneori imi lucreaza mintea de nu mai stiu intcotro s-o apuc. Si parca vad ca sfarsesc intr-o zi pe un parbriz de lux…”

“Vezi? Pentru ca nu-ti pui mintea la … munca! Pentru ca, din cauza stresului, a oboselii prea mari, a incarcaturii emotionale peste limita, creierul O IA RAZNA, ca sa ma exprim in termeni… omenesti. De exemplu, memoria noastra – cat o fi ea de mica – este cea mai afectata de stres dar se poate imbunatati prin exercitii mentale periodice. Autocontrolul la fel. Si stii cat de important este in viata fiecaruia si o componenta esentiala in stabilirea calitatii relatiilor sociale.Un efort mental deloc de neglijat il necesita si luarea deciziilor, asa ca si aceasta functie a creierului trebuie … corectata.”

Despre ce vorbesti tu acolo? Despre psiholog, psihiatru sau ce?!”

“Nicidecum. Este vorba doar de o evaluare personala, pe care oricine si-o poate face accesand brainfitness.ro. E adevarat, jocurile de imbunatatire a memoriei sau autocontrolului sunt numeroase si sunt contra-cost. Dar le poti testa si alege pe cele care-ti plac si te atrag, in functie de rezultatul testului.”

brain“Ce test, soro? Ai innebunit? Mergem la examen?”

Nu pricepi si asta imi da de inteles ca atentia ta este in cu totul alta parte si doar stii ca deficitul de atentie duce la o inadaptare la viata sociala si…”

“E clar, ai citit prea mult.”

“Nu, am intrat doar pe BrainFitness si am citit ceva de pe acolo. Si stii ceva? Mi-am testat singura creierasii astia mititei si stingherei din capul meu si, desi la o prima vedere ai spune ca nu sunt intreaga, risc totusi sa declar ca stau foarte bine la capitolul orientare! Si la….”

Zbang!

“Biata de ea…, si zicea ca sta bine la capitolul asta… Ia sa dau o raita un pic pe la BrainFitness, sa vedem ce zic astia. Nu vreau s-o patesc si eu!”

Articol scris pentru blogalinitiative.ro si brainfitness.ro

Foto: http://www.brainfitness.ro

Lasă un răspuns

