Ibacka si Petreanu, gasiti-l pe Mos Nicolae!

logo-casa-3playDragilor, sunt disperata!

Va scriu de pe wireless-ul meu, ca de dimineata a cazut cablul si suntem total izolati!

Pe vremea asta atat de vitrega, pe ninsoarea si viscolul care ne tot bate de 12 ore, curentul cade si revine din nou asa ca va rog sa ma iertati daca pe alocuri voi fi incoerenta!

Sunt o disperata mama a unei fetite de patru anisori care il asteapta pe Mos Nicolae! Disperata de ce?! Pentru ca aseara i-am spus povestioara cu mosul cel drag si bun care  netezeste calea pentru Mos Craciun si acesta nu poate veni daca al mai batran, Nicolae, nu-si face aparitia diseara, cel tarziu dimineata, spre a umple jumatatea de duzina de ghetute lustruite de odorul meu inca de acum doua saptamani!

Stiu eu sigur ca va plac provocarile asa ca, daca vreti sa faceti o fetita mica fericita si o mamica si mai fericita, va furnizez urmatoarele date ale problemei pe care o vreau rezolvata CAT MAI RAPID!

Ibacka si Petreanu, noi stam intr-un sat de langa Arad. Il gasiti pe Google, se afla aproape de centura orasului. Din nefericire, centura e total blocata din cauza zapezii iar masinile mari isi croiesc cu greu drum pe drumurile si-asa ingreunate din oras. Ramane deci sa gasiti voi localitatea unde stam! Tineti cont ca este un sat cu o populatie de maghiari (80%) asa ca ceva date de istorie locala si geografie nu strica sa lansati pe motoarele de cautare.

UntitledAveti grija ca masina in care este blocat Mos Nicolae se afla pe undeva pe soseaua dintre Arad si acest sat! Si as vrea sa imi spuneti si cati kilometri sunt de la spital pana in locatia unde este Mosul, mai ales ca el se afla intr-o ambulanta! Si imi trimiteti apoi SMS cu mesajul de confirmare ca stiti localitatea in care locuim si cati kilometri sunt pana la Judetean, pe numarul meu, pe care il are Blogalinitiative.ro!

Haideti, ca stiu ca va descurcati! V-am descoperit si urmarit pe http://www.casa3play.ro/ si stiu ca sunteti capabili sa imi furnizati aceste date!

Si ganditi-va ca de aceasta misiune si reusita ei depinde foarte mult sosirea mosului (care s-a inecat cu un os de peste, – nu avea rabdare pana maine cand e dezlegare -, de aceea se afla in ambulanta) care va trebui sa se infiinteze la usa noastra pana maine, orele 9.00, vindecat, cu traista plina si zambetul pe buze.

Sunteti in stare sa-l reperati si sa-mi dati un SMS pana atunci? Am sa va urmaresc diseara!

Va pup si va las acum, ca parca vad ca iar cade curentul asta!

Hai, tableta, telefonul fix si cel mobil, laptopul si Romtelecom-ul si la treaba! Aveti toate ingredientele si toate armele pentru a descoperi langa ce localitate a ramas Mosul blocat!

Articol scris pentru blogalinitiative.ro si Romtelecom

Foto1: www.post-gazette.com

Foto 2,3,4 : http://www.casa3play.ro

Lasă un răspuns

