Cum ii sta bloggeritei in blugi?

  • blugi1Ii sta cat se poate de… pe solduri! E musai ca inspiratia sa vina mai ales atunci cand pantalonii astia cad atat cat trebuie sub talia ta, te fac se te simti frumoasa si atragatoare…
  • Blugii aia trebuie sa stea periculos de strans pe aaa… partea posterioara. Mai ales daca esti o bloggerita inzestrata de mama natura cu un posterior generos, fara a fi prea bombat, obraznicut dar in acelasi timp cuminte. Deh, noi trebuie sa fim intotdeauna un buchet de contraste. Cam ca temele dezbatute pe blog.
  • O bloggerita are nevoie sa se simta confortabil in… propria vestimentatie. Ca tinuta e casual, moderna sau tipatoare, nu conteaza. Ideea este ca ea sa se simta frumoasa in propria piele. Iar denimul ala se muleaza perfect si atat cat sa creeze senzatia de confort.
  • O tipa care scrie bine nu are nevoie de blugi rigizi. Par example, am gasit pe SuperJeans o pereche care imi convine de minune. Picioarele mele subtirele au totusi nevoie de libertate de miscare iar aceasta pereche mi-o creeaza cu generozitate.
  • Prea lungi! Iata ce oripileaza o bloggerita! O pereche de blugi a caror marime, desi este cea corecta, da neplacuta senzatia ca ar fi trebuit sa aiba picioroange. Nu om fi noi Megan Fox, dar nici ratuste nu suntem! Asa ca ne place un pantalon din denim potrivit ca lungime!
  • blugi logoMa stang in talie! Nu pot scrie intinsa pe spate si nici nu am chef sa stau pe burta pentru a-mi dezvolta ideile pe blog! Vreau pur si simplu sa nu simt ca am blugii aia pe mine. Si perechea pe care mi-am ales-o reprezinta exact modelul visat: lejeri fara a cadea, nici prea stransi ca sa incomodeze, ci… perfect croiti si potriviti pentru orele intregi petrecute in fata tastaturii!
  • Senzationali! O bloggerita stie sa poarte o pereche de blugi. Stie ca trebuie sa si placa, nu numai sa scrie, este si femeie inainte de a fi bloggerita, asa ca ar face bine sa-si aleaga atat culoarea care o avantajeaza, cat si modelul potrivit intaltimii si staturii sale. Sa nu epateze, dar nici sa nu cada in anonimat. Ci sa fie indrazneata … cat sa atraga privirile! Pentru ca… nu-i asa? Un articol bun cere sa fie sarbatorit cum se cuvine la o cafenea in oras. In centru!

Articol scris pentru blogalinitiative.ro si SuperJeans.ro

Foto: http://www.superjeans.ro

Lasă un răspuns

