Schimbari in prag de Craciun

1Nu va fi zapada de sarbatori??? Pai, ce fel de Craciun va fi acela care, in orice alta culoare decat binecuvantatul si traditionalul alb, va veni pe plaiurile noastre mohorat, cenusiu si trist? Ca parca nu vad alt sentiment decat acela al tristetii gri pe care o voi avea atunci cand, coborat din avion si intors dintr-o calatorie de doua luni, iubitul meu va constata ca dorinta de Craciun nu i s-a indeplinit…

Am fost groaznic de trista cand am citit prognoza si mi-am jurat ca, in afara de Laponia, nu voi mai calca niciunde vreodata intre 20 si 30 decembrie. Ever!

Socul s-a transformat in tristete cand mi-am dat seama ca nici masina comandata pentru  iubitul meu inca nu sosise de la reprezentanta si asta avea sa fie a doua veste proasta a zilei. Si inca un motiv de suparare pentru iubitul meu care se va vedea nevoit sa faca iarasi naveta in oras cu vechiul sau Nissan Primera (care, intre noi fie vorba, inca se tine bine, este o masinuta din 2010 dar din nefericire nu suficient de noua pentru dragul meu pretentios) iar eu va trebui sa-i infrunt iar privirea imbufnata.

Cu alte cuvinte, dezastru. Si stau si imi beau cu o totala lipsa de chef supa deja racita in bolul cumparat de pe slidedesign.ro si imi storc ai mei creierasi incercand sa gasesc o solutie salvatoare la toate astea…

Ajunul a sosit exasperant de repede iar eu nu gasisem inca rezolvare. Am incerct sa rezerv o camera la cel mai elegant hotel din Praga pentru salvarea aparentelor dar culmea! Toate erau pline iar ideea unei camere la patru stele nu-mi suradea deloc. Bat pariu ca nici iubitului meu!

2In cele din urma din cer a sosit intregul echipaj al Mosului care, desi nu prea fidel dorintelor mele, a gasit totusi cu cale sa impace si capra si varza.

A nins. A nins un pic dar suficient cat sa acopere soselele cu un strat subtire de zapada… Si, ca un facut, a sosit si masinuta. Reprezentatul firmei a spus ca totul era in regula, doar atat ca noua Prius era… mov, nicidecum neagra, cum comandasem.

Merge, mi-am zis fericita. De la negru la mov nu e prea mare diferenta si oricum omul mi-a spus ca, daca nu sunt multumita, sa o duc inapoi in doua zile si sa-mi aleg alta.

Totate bune. L-am asteptat pe scumpul meu la aeroport si chiar am asteptat doua ore, cat avea avionul intarziere, si am baut o cafea cu un strain incantator, genul de barbat sarmant din filmele de dragoste. M-am dezlipit cu greu de strain si m-am tarat cu regret spre poarta unde avea sa apara EL. Si iata-l! I-am sarit in brate dar tot ce am primit a fost un sec:

“Nu prea ai fost cuminte si nu te-ai rugat Mosului sa-mi aduca omat. Nu a nins. Ce, asta-i zapada?”

Si m-a lasat jos, preocupat de bagaje, de parca eu as fi fost singura vinovata de vremea vitrega.

Am inlemnit. A continuat fara sa ma priveasca:

“Sa mor daca pricep cum este si cu vremea asta. Atunci cand iti doresti, nu ploua! Atunci cand vrei zapada, nu ninge. Te pomenesti ca, daca imi doresc o masina de un negru lucios, ma trezesc cu una mov!”

3Mi-am strans pumnii in buzunare si am plecat capul.

“Ce ai?”

“Nimic. Nimic in afara de faptul ca ma calci pe nervi, esti pretentios si acru, deloc sentimental si cat se poate de necioplit!

Si am fugit, lasandu-l in mijlocul multimii, fara sa ma uit in urma. Tot ce a urmat a fost simplu: am scos din buzunar cartea de vizita a strainului de la bar si am telefonat si reprezentantului Toyota, zicandu-i ca vreau o Avensis, ultimul tip, rosie ca focul si tocmai potrivita pentru o doamna!

Articol scris pentru blogawards.ro

Foto: http://www.slidedesign.ro

Lasă un răspuns

