Carti de citit, carti de recitit

books420-420x0Imi place sa citesc. Mai putin ziarele. Astea pur si simplu ma omoara.  O fi hartia pe care sunt imprimate, calitatea sitirilor, cerneala care se ia pe maini sau faptul ca atunci cand le vad ma gandesc doar la cum sa pun prajitura fierbinte pe ele (in lipsa unor tavi corespunzatoare)… nu stiu. Sau o fi vreo alergie? Tot ce-i posibil.

Citesc insa cu mare placere carti. Din nefericire timpul nu ma lasa sa-mi fac de cap in universul lecturii asa ca mai fur cate o clipa si-mi arunc o privire peste cateva pagini. Uneori citesc de mai multe ori o carte, alteori imi amintesc cate un pasaj drag mie si caut prin toate paginile randurile cu pricina.

Iata ce carti imi recomanda la un moment dat site-ul http://carti.crestinortodox.ro/, carti din care deja am cateva in biblioteca.

Stiti ce este curios? Ca imi plac romanele politiste dar am citit doar cateva, ca sunt innebunita dupa Franta secolului al XVII-lea dar am parcurs doar vreo patru carti, ca-mi place filosofia dar cred ca am citit doar vreo doua volume (erau tare greu de citit si inteles pentru una ca mine) iar stiinta si religia nu-mi place sa le descos dar am citit o gramada.

Alegeti voi o carte care v-ar placea din link-ul de mai sus. Am sa revin cu o recenzie a unei carti comandata la editura Nemira.

foto: www.theage.com.au

Lasă un răspuns

