Despre talent culinar, spaghete si Kaiserul cu gust de fier

imdiainfoaliment.roCitind atatea si atatea retete cu Kaiser, m-am gandit sa-mi etalez si eu un pic talentul culinar (atat cat o fi el, avand in vedere lipsa mea de experienta si indemanare in acest domeniu) si am trecut la treaba.

Ingrediente atatea, cantitati atatea, bun, totul era pus la punct!

Si nu numai atat. Chiar mi-au iesit spaghetele alea. Gustoase, condimentate atat cat trebuie si… s-au mancat atat de bine incat am regretat enorm ca nu am avut cu ce sa suplimentez portiile.

Pana aici totul in regula. Gustat insa separat, Kaiserul – de baza la acest fel de mancare praparata rapid – avea un gust de FIER. Adica parca ai fi mirosit si mancat fier. Gust metalic, dur, aproape de nesuportat. Doamne, ce-or pune in el? Dau rapid o cautare „cum se face kaiser” si dau de… nmic. Nu vad nicaieri UNDE se face si CUM se face acest mezel de altfel destul de cautat de toti amatorii de bunataturi afumate…

foto: www.imdia.infoaliment.ro

Lasă un răspuns

