O dragoste cumparata

cercei-argint-pietre-roz-M_PMTe-am zarit si cunoscut, draga mea, intr-o perioada a vietii mele cand finantele ocupau loc de cinste in istoria cardului meu bancar, cand ideile mele despre frumusete se limitau doar la a cumpara bijuterii inutile unor iubite care abia a doua zi observau ca ochii mei aveau culori diferite… intr-o perioada sumbra cand imi cumparam dragostea de-o noapte cu iluzii imbracate in aur si argint, cand tot ce primeam in schimb era o cutiuta goala, aruncata in graba pe pat de maini amatoare de mangaieri mincinoase…

Te-am vazut atunci cand iti cautai infrigurata portofelul in poseta sa cauti sa platesti taxiul si ti-am zarit atunci pe deget bijuteria care mi-a facut tandari speranta: o verigheta superba sclipea ingamfata pe deget iar tot ce-am putut face a fost sa plec usor capul si sa intorc spatele unei fericiri de-o clipa…

Dar m-am intors, hotarat sa nu-mi scape macar acea clipa de beatitudine, de dragul amagirii doar… Si m-am oferit sa-ti platesc taxiul. Si am primit in schimb, in semn de multumire, ochii tai superbi de peruzea, inotand in lacrimi in semn de multumire si uimire totodata, surprinsa ca un strain iti intindea o mana…

Te-ai oferit umila sa-mi returnezi plata dar am insistat ca o cafea ar compensa cu varf si indesat banutii. Si iata-ne, prinsi intr-o conversatie surprinzator de intima, la o masuta atat de complice incat parea invizibila prin marime, in fata unor cesti de cafea (tu ai vrut-o dulce-dulce, tare si multa frisca) si constatand cu ascunsa bucurie ca picioarele ni se atingeau…

silverzone_roFericit am fost, iubito, in zilele acelea cand acceptai sa te intalnesti cu mine pe ascuns, pastrand intr-o nota vinovata dulceata unei relatii care se departa periculos de prietenie si bucurandu-ne de o viata de cuplu care de fapt nu era a noastra…

M-am gandit atunci sa-ti cumpar sentimentele cu ajutorul unor bijuterii din argint dupa care stiam ca sunt innebunite toate reprezentantele sexului amator de sclipiri metalice pretioase, niscaiva cercei, cu prilejul apropierii primaverii. Si, din toate acele cadouri de Martisor la care ma gandisem, am ales de pe SilverZone.ro o pereche de cercei din argint cu pietricele roz (culoarea ta preferata) care speram sa-ti incante privirile, simturile si inima si sa te faca sa devii a mea…

inel-inox-placat-aur-12598-mdDesigur ca ma inhiba verigheta masiva dar… iti placea sa ma tachinezi ascunzandu-ti mainile in manusile din piele de caprioara…

Si ti-am cumparat bijuteriile. Ti le-am daruit cu mare pompa, intr-o camera de hotel somptuoasa, unde nu au lipsit sampania scumpa, caviarul, petalele de trandafiri rosii si lumina difuza… ai venit imbracata atat de elegant incat mi-ai taiat rasuflarea, ti-ai aruncat haina scumpa si ai aprins o tigara cu atata naturalete, eleganta si rafinament incat am ramas mut. Erai atat de frumoasa si dulce!

Ti-am facut propunerea in mod deschis, am vrut sa devii iubita mea, am deschis cutiuta si ti-am descris cerceii in amanut. Tot ce-am primit de la tine a fost o privire incarcata de repros, o strambatura nefireasca a perfectelor tale buze, o amara tristete pe chipul superb si o lacrima cazand pe obrazul de portelan.

Si ai refuzat sa te vinzi astfel. Ai aruncat tigara pe covorul scump si, in mirosul acru de tesatura arsa, te-ai imbracat si ti-ai ridicat cu un singur deget poseta: verigheta se rasucise si se transformase in ceea ce era de fapt: un inel.

Ai plecat trista si te-ai pierdut in neantul din care aparusei iar eu am ramas doar cu iubirile cumparate, cu toate noptile nedormite si neiubite, cu toate cutiutele goale si diminetile pustii, asteptand o iubita care sa observe ca ochii mei sunt diferiti si sa ma ierte ca-mi cumpar dragostea…

Articol scris pentru blogawards.ro

Foto: http://www.silverzone.ro

4 thoughts on “O dragoste cumparata

  1. Pingback: Castiga de 1 Martie vouchere in valoare totala de 800 lei de la SilverZone! | Blog Awards

  2. Pingback: Castigatorii campaniei Castiga de 1 Martie vouchere in valoare totala de 800 lei de la SilverZone! | Blog Awards

Lasă un răspuns

