Ce as face daca mi s-ar dubla salariul

pandantiv-argint-fluture-turcoaz-md_PMAdica, ce as face cu atatia bani? Ei bine, contrar opiniei pe care sunt sigura ca ati emite-o intr-o atare eventualitate, nu as face prea mult. In sensul ca nu as schimba mare lucru. Doar as imbunatati un pic acest ingredient al vietii de care ma incapatanez sa raman ancorata: o calitate care sa-mi faca cinste.

Sigur, veti spune, dar calitatea nu iti este data de bani. Dar, as completa eu, iti este mult imbunatatita. Si sa va explic de ce.

Magazinele naturiste cu produsele de tot felul, care mai de care mai hotarate sa faca un mare bine sanatatii, sunt destul de accesibile. Dar daca-ti doresti, dom’le, o planta, un medicament sau o tinctura care detine substanta activa intr-o masura mult mai mare, se schimba mult fata… pretului. Adica a etichetei.

Nu as mai bea spirtoase. Nici berea aia de calitate indoielnica nu as mai vizita-o si nici sticlele de plastic nu ar mai face ditamai gramada pe palierul blocului meu…

Nu as mai manca mititei fripti cu gust de amidon sau mai stiu eu ce pun aia in ei ci as cumpara carne proaspata (cu mult mai scumpa decat caserola aia de mici), as toca-o si as condimenta-o asa cum doresc si in proportia cuvenita.

Cursul de limba ar fi intensiv. Ma chinui de ceva vreme sa invat germana (au aparut multinationalele in perimetrul meu, o colectie impresionanta de multinationale care cer limba asta, frate!) si cursul se intinde pe un an de zile. Taraganate astfel, orele nu-mi sunt de prea mare folos si nici nu stapanesc prea bine limba vorbita. Cu bani insa as studia intensiv trei luni si m-as angaja la o companie al carei salariu sa inceapa undeva cu 3. Trei mii, par example.

Se zica ca niciodata nu e prea tarziu sa faci ceva. Eu mi-as urma visul de o viata de a deveni dansator profesionist, in cazul meu coregraf. Asta daca mi-ar dubla astia salariul. In caz contrar (si actual) raman la figuratie.

As oferi familiei mele (si mai ales tatalui, care are si acum curse de noapte in plus numai pentru a-mi da niscai banuti la sfarsit de saptamana, cand vin grabit cu geanta si portofelul goale…) niste ochelari ca lumea. Si as incepe cu vizita la un oftalmolog bun, care in orasul nostru are niste preturi per consultatie care sar de… jumatatea salariului meu (si asta datorita faptului ca detine omul aparatura medicala de ultima generatie si tratamente nedureroase care ustura insa… la buzunar).

bratara-ata-impetita-trandafir-turcoaz-bile-md_PMMi-as permite niste bijuterii handmade. Dragobetele asta m-a lasat cam dezamagit si trist dar un martie cu bijuterii de calitate ar pica tocmai bine la usa si in sufletul iubitei mele. Care si azi isi asteapta cadoul multvisat de Craciun… Norocul meu este ca, si in cazul in care sefii nu ar umbla la salariul meu actual, tot mi-as permite asemenea cadouri de martisor. Tocmai pentru ca se afla printre putinele lucruri din viata mea care ma bucura atat la vedere, cat si la calitate si pret. Adica simt ca fac parte si eu din lumea asta “prost facuta” si ma pot bucura si eu ca si altii de niste flecustete care insa sunt de o importanta vitala pentru reprezentantele sexului frumos (nu zic slab, ca nu ar mai fi frumos).

Asa ca pot astia sa nu-mi dubleze leafa. Raman la ce am si visez ce pot. Pe vise inca nu s-a pus impozit.

Articol scris pentru blogawards.ro

Foto: http://www.silverzone.ro

 

Un gând despre „Ce as face daca mi s-ar dubla salariul

  1. Pingback: Castiga de 1 Martie vouchere in valoare totala de 800 lei de la SilverZone! | Blog Awards

Lasă un răspuns

