Doua cuscre

lenjerie-pat-satin-flame-v04-roz-2-persoaneDraga cuscra,

Iau legatura cu tine pe aceasta cale deoarece imi repugna ideea unei certe si ma doare capul numai la gandul ca noi doua nu am fi de aceeasi parere.

Sa-ti zic: nervii mei delicati urla din toti rarunchii imptriva nedreptatii pe care baiatul tau o face fetei mele… Mi-am crescut fata in spiritul familiei, al dragostei si al respectului si nici nu vreau sa aud ca baiatul tau a ridicat vocea la minunata mea fiica. Nu numai ca a venit beat acasa, mirosind tot a parfum ieftin de femeie ci avea pe el o haina de dama pe care pesemne a aruncat-o in graba pe umeri, neluand in seama ca nu este a lui. Fetita mea a varsat lacrimi amare in urma unei atari situatii si ma vad nevoita sa o iau la mine pentru a-si cruta nervii si pentru a-i oferi linistea pe care o merita int-adevar.

In al doilea rand, ori de cate ori ginerele meu se intoarce de la lucru, isi arunca bocancii greu mirositori in mjlocul casei, isi etaleaza superbele sosete (sa nu spun rupte dar cel putin roase la calcaie) flausate si se tranteste cu hainele de strada drept in mijlocul patului pe care fata mea a asezat cu atata atentie si atata drag una din minunatele lenjerii de pat din satin pe care le tot cumpar pentru ei.

logo_nouNu mai mentionez ca tot fetita mea trebuie sa scuture pernele, zecile de cuverturi si pilote, tot ea bate covoarele si… ma rog, nu vreau sa incep sa o laud! Ideea este ca sarim peste faptul ca vine seara cu haine de dama pe el si mirosind a femeie usoara si incercam sa il indreptam. Asa ca… tine-ti-l acasa pe odorul tau scump si eu voi face la fel….!”

Cuscra draga,

Hainele erau ale mele (il udase ploaia ) iar parfumul de femeie  usoara era tot al meu… venea de la mama lui, draga, ii dadusem de mancare ca, la cum gateste fata ta…”

P.S. Si fata ta ar trebui sa inceapa sa mai coasa la sosete…”

Articol scris pentru blogawards.ro

foto: http://http://www.asternuturisiprosoape.ro

2 thoughts on “Doua cuscre

  1. Pingback: Castigatorii campaniei “Castiga vouchere in valoare totala de 900 lei de la magazinul online Asternuturi si Prosoape!” | Blog Awards

Lasă un răspuns

