O lacrima adevarata

Fără titlu2„Mami, nu mai sta in pat cu laptopul in brate si vino langa mine, la calculatorul asta batran, sa alegem impreuna ce-mi doresc de ziua mea!”

„Alege tu, dragule, si zi-mi pana termin eu lucrarea asta de redactat.”

„Mami, imi doresc foarte mult masina asta cu sistem de directie functional, Bruder Jeep Wrangler. Este foarte buna la pret si imi place ca este sofisticata. Si stii ca mi-o doresc de multa vreme…”

„Nu mai vreau sa vad jucarii aruncate prin toata casa! Ai opt ani de acum si inca nu stii ce inseamna sa fii ordonat. Cand vin franta de la serviciu si cand tu nu te-ai spalat pe dinti, nu ai cinat si nici nu ti-ai strans jucariile… imi vine sa nu-ti mai cumpar niciuna!”

„Atunci, mami scumpa, ia-mi jocul asta logic, BLOCK BY BLOCK THINKFUN! Te rog, tii doar cat imi place sa construiesc si cat ma ajuta in gandirea logica! Chiar tu ai spus-o! Te roooog…”

Fără titlu3„Nici nu ma gandesc. Ti-am spus doar ca sunt satula de atata dezordine. Sa nu mai aud de jucarii. Alege altceva!”

„Atunci… uite, imi doresc foarte tare ALL SURFACE SWINGBALL. Chiar tu ai zis ca nu mai vrei jucarii de interior, asa ca eu te scutesc de cearta si de grija de a strange toata ziua si te rog sa-mi iei asta. Este pentru dezvoltarea fizica a copilului, miscare in aer liber, precizie si placerea de a juca cu inca cineva. Hai, mi-l iei?”

„E prea scump si apoi nu vreau sa iesi in curte pe vremea asta, pentru ca ai racesti din nou. Uiti ce am patit cu tine primavara trecuta cand ai fost indopat cu antibiotice si nu ai putut iesi din casa cu saptamanile…’

„Mama, draga, atunci camionul acela mare… sau masinuta asta electrica…. sau… uita-te si tu pe Jucarii-Online.EU si alege ceva de acolo. Sunt atatea modele!…”

„Nu stiu cum poti fi atat de crud sa ma intrerupi de fiecare data din lucru, cand stii cata nevoie am de timp liber! Ma obosesti teribil cu prostiile tale…”

logo_JO

„Te rog, mami, doar arunca o privire! Si apoi poti lucra! Te rog, se apropie ziua mea si imi doresc o jucarie pe placul meu! Vreau sa o aleg eu sau tu, nu conteaza sau sa-mi acorzi putin timp si sa alegem impreuna. Lasa un pic lucrul tau si Apasa aici pentru a cumpara masinute electrice! Te rog din suflet…”

Si copilul varsa o lacrima adevarata…

„Stiam eu ca esti un smiorcait, nu stiu ce am sa ma fac cu un baiat plangacios ca tine! Vezi ca m-ai enervat? Pleaca de aici, ca nu-ti mai iau nimic! Uite, dom’le, cum ma oboseste si ma enerveaza atunci cand am mai mult de lucru… tocmai ca sa aduc bani acasa, sa aiba el ce-si doreste! Sa nu te vad!”

Nicio jucarie din lume nu l-ar fi bucurat in momentul acela. Tot ce avea nevoie era o vorba frumoasa din partea celei mai dragi fiinte din lume. Un lucru atat de mic… dar atat de greu de obtinut!

 

articol scris pentru Blogawards.ro si Jucarii-Online.EU

Foto: http://www.Jucarii-Online.EU

 

Lasă un răspuns

