Inscrie-te si tu in BlogAwards 2013!

logo1Ma tem de competitie. Ma tem ca uneori inspiratia nu vine si pace, ca am zile bune si zile rele, ma tem ca as scadea in ochii mei sau ca nu as scrie suficient de bine, mai pe scurt, MA TEM.

Si cu toate astea scriu. La inceput pentru premii, apoi pentru teme, dupa aceea am inceput sa scriu pentru a vedea cat pot si DACA pot scrie pe o tema impusa, de multe ori tehnica (spre oroarea mea).

Am descoperit ca pot. Ca in orice campanie castigi. Nu conteaza ce. Ca premiile sunt multe si diverse. Am castigat de multe ori doar experienta participarii la campanii dificile dar de cele mai multe ori efortul mi-a fost rasplatit in diferite moduri: vouchere, produse, servicii, bani.

Participa si tu la Blogawards 2013! E foarte haios, diferit si te incurajeaza intotdeauna sa scrii, sa te autodepasesti!

Raspunde provocarii si inscrie-te si tu aici!

 

foto: http://www.blogawards.ro

Lasă un răspuns

