Mahmureala, un telefon buclucas si o iesire originala in public

images„Ba, esti nebun? Vrei sa se prinda mama ca i-am umblat in poseta? Nu auzi ca trebuie neaparat sa il duc inapoi? Ma mananca cu tot cu fulgi daca vede ca i-a disparut odorul, adica telefonul preferat cu cristale Swarovski! Ce, nu am si eu voie sa impresionez fetele cu asemenea tehnologii? Da’ nu pot sa-i zic asa mamei, ma, nu pricepi? Vezi ca am apucat si eu telefon de pe acolo de la tine, sa te sun! Vai de mine ce tremur, frate, din tot corpul! Uita-te bine peste tot! Cum, pe unde am mai fost? Ma, sunt mahmur, imi crapa capul de durere si ma iei cu din astea? Crezi ca eu mai stiu ce am facut la petrecere aseara? Doar ne-am ametit cu totii! Cauta si tu pe sub perne, sub paturi, uita-te pe toate rafturile, in frigider, sub covor, peste tot, ma! Ca ma mananca mama! Ce, ai gasit unul galben? Cum sa aiba, ma, mama mea, un telefon galben? Ba, esti nebun? Du-te cu din astea de aici… Alo… stai, ma, ca se pierde semnalu”! Aaa, esti sub pat? Ma, acolo nu am fost sigur asa ca mai bine du-te in baie, ca m-am dus cand mi s-a facut rau. Cum de la ce, ma? De la icrele alea pe care le-ati gatit tu si mandra! Mi-au picat rau, ce vrei?! Asa! Uita-te bine pe raftul cu prosoape…

cuvertura_casual_2_1Ce zici? L-ai gasit in cada??? Ce sa caute, ma, acolo? Nu-mi amintesc sa fi facut baie pe acolo, ne-am lafait doar pe paturi, am jucat carti si remi, am baut si mancat pe saturate si ne-am delectat simturile pe una din multele cuverturi de pat faine pe care le are maica-ta! Aia cu alb si negru! Asa ca nu stiu cine l-a pus in cada! Cum adica sunt si hainele mele acolo? Ba, esti nebun? Ma, stai un pic… ma intorc inapoi… am uitat sa ma imbrac, sa moara capra vecinului! Deschide, ma, ca-s in chiloti si am iesit dupa tigari in pielea goala pe un frig de minus 10 grade…. De-aia tremuram, ma, din tot corpul, am descoperit ca-s aproape pusca! Da, ma, drumul la interfon, sa urc, n-auzi???”

scris pentru Blogawards.ro si Asternuturi si Prosoape

foto: http://www.switched.com si http://www.asternuturisiprosoape.ro

Lasă un răspuns

