Sapte zile, sapte capricii

ferragamo-incanto-heaven-_100ml_50mlVreau sa incep saptamana frumos, frumos si lejer si vrea sa va spun ca nici nu sunt vreo pretentioasa care sa arunce cu banii in stanga si-n dreapta. Si nici nu beneficiez de prezenta in viata mea palpitanta a vreunui mascul posesor de multi arginti. Asa ca ma voi multumi sa visez si sa-mi impartasesc visele doar prietenului meu, jurnalul.

V-am spus ca vreau sa incep destul de lejer cu pretentiile, nu de alta, dar  nu vreau ca prietenul meu intim sa-si intoarca filele dezgustat. Asa ca mai mult decat suficient pentru o zi de luni ar fi un parfum. Fiindca sunt destul de pretentioasa la arome si alergica la destui componenti sintetici ai unui produs, vreau ceva de calitate, cu aroma light dar suficient de precis incat sa aiba o personalitate a sa, proprie. Aleg Incanto Heaven, by Salvatore Ferragamo. Cum, de ce? Pai, pentru ca inspira natura si expira fericire. Si mie imi place cand miroase a cer senin, a violete si a mosc. Elegant si plin de senzualitate, ma defineste intru totul.

Marti urmeaza documentarea. Imbogatirea cunostintelor, in primul rand. O ambitie ciudat de puternica, in al doilea rand. Cei mai buni bijutieri din istorie nu vor mai fi pentru mine simple nume ci le voi asocia cu modele, magazine de lux si marci de prestigiu. Voi fi cu cinci minute mai desteapta daca citesc macar cateva randuri in fiecare marti: e vorba de „The Master Jewelers Book„, scrisa cu maiestrie de Kenneth Snowman. Deci asta va fi al doilea cadou.

logo-borealy

Dupa documentare urmeaza o frumoasa zi de miercuri, zi de post si reculegere, cand voi avea activitate putina si relaxare maxima. Un suport de reviste New York realizat cu maiestrie, el insusi un obiect de mobilier de lux, va reprezenta obiectul preocuparilor mele din aceasta zi. Face parte din categoria cadourilor pe care mi le fac singura de pe Borealy. Cele mai recente numere ale revistelor preferate isi vor gasi lacas de calitate iar eu voi fi multumita sa iau cu varfurile degetelor cate una, doar de dragul de a-mi vedea publicatiile cuminti ca facand parte din decor…

Si e joooooi! O zi de joi in care ma pregatesc de week-end si ingeneral imi pregatesc pretioasa persoana de niscaiv petreceri cu prietenii. O vizita la coafor si la manichiurist reprezinta inceputul zilei iar pensarea si ingrijirea fetei raman pe seara. La o manichiura unique imi voi asorta un inel Luxury Rosa Borealy, deloc ieftin dar pe masura capriciilor mele (Swarovski style) din aceasta zi….

luxury_rosa_inel_1Vineri am chef de distractie. De acea distractie de calitate, cu un vin bun si o gustare pe masura. Nu ma voi uita la bani. Merit sa-mi inchei saptamana asa cum doresc… asa ca-mi voi achizitiona cea mai buna sampanie pe care o gasesc…

Sambata am chef de-amor, dupa o mahmureala zdravana. Si pentru asta imi voi canaliza toata energia pozitiva pe care o voi gasi in jur. Drept pentru care voi cumpara niste decoratiuni Feng Shui dupa care am tanjit intotdeauna dar pe care acum mi le permit…

Duminica voi atat de obosita inca nu-mi voi mai dori nimic. Extenuarea dupa atatea zile in care imi voi satisface capriciile se va dovedi hotaratoare. Voi sta toata ziua in mijocul naturii, la un binemeritat picnic, dupa ce-mi voi satisface o ultima pretentie: achizitionarea unui cos de picnic Everest, pe care il voi purta cu nonsalanta, asa cum am vazut in filme…

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

foto: http://www.borealy.ro

Lasă un răspuns

