Pasiunea, ingredientul esential

prwave2Zilele trecute ma certai cu cineva pe o anumita tema si la momentul ala i-am promis ca polemica noastra va ramane strict intre cei doi ochi care s-au sagetat si intre cele patru maini care au gesticulat timp de douao re, transpirate si incordate de atata gestica…

Azi insa, in ultima zi de concurs Spring SuperBlog 2013, ma vad nevoita sa-mi incalc promisiunea facuta si sa public aici macar o parte din discutiunea care m-a incantat, intarat si infuriat in egala masura.

Beatitudinea pe care am incercat-o la momentul trairii momentului a fost una extraordinara. Nu numai ca m-a facut sa privesc toata noaptea cu ochii in tavan reflectand la ce naiba facusem dar si ziua urmatoare a fost la fel de plina de neliniste.

Genul acesta de discutie in contradictoriu ma epuizeaza. Cateva zile dupa aceea nu mai sunt buna de nimic. Ceea ce este mai rau, ma indoiesc de mine insami. Si dau cu bata-n balta. Sper sa nu fie cazul si aici.

M-a intrigat pozitia tipului vizavi de calitatea unui participant la o competitie de blogging. El zice ca trebuie urmat telul cu orice pret, nu trebuie pierduta din vedere tinta si nici uitat obiectivul. Pasiunea si patimile trebuie date la o parte, gandirea logica si determinarea trebuie sa fie la cote optime iar ambitia sa iti fie Biblia cu care te culci si te trezesti in minte.

Ei bine, nu asa vad eu lucrurile. Iti trebuie musai pasiune, pentru ca ea te ghideaza in drumul tau din competitie. Toate etapele trebuie parcurse si cu sufletul, nu numai cu mintea.  Iar telul nu trebuie sa fie premiul, locul I sau banii ori produsele. Acelea sunt rasplata muncii tale, ospatul de la final. Lupta este cea mai importanta, lucrurile pe care le inveti, prietenii pe care ti-i faci si oamenii si mai destepti (imi place mie sa cred) cu care vii in contact. De la care ai ce invata. Pentru ca in viata INVETI.

Ca sunt ei sponsorii, organizatorii sau concurentii insisi, nu importa. Esenta este alta. Sa stii sa daruiesti pasiune si sa iei ce e mai bun si de calitate din viata. Din articole. Din informatii. De la oameni. Din intregul concurs.

Partenerii media ai acestui Spring SuperBlog 2013 sunt cei din umbra, pe care nu-i vezi dar ii simti, cei ale caror nume le tot vezi sau auzi dar pe care practic nu-i cunosti.

Cine sunt ei si de unde vin? Cum au ajuns aici? Ei bine, ei s-au implicat inca de la inceput, in calitate de concurenti sau pur si simplu parteneri media. Sunt cei care au vrut ca aceasta competitie (destul de tanara, de altfel) sa fie cunoscuta pentru ca merita.

Ce fac ei? Pentru ca pentru mine ei reprezinta o valoare, nu ma pot compara cu ei si nici nu-i pot judeca in vreun fel. Pentru ca nu am de ce si nu e treaba mea. Pot doar sa le admir munca.

Ei promoveaza competitia. Sub orice forma, pe orice canal, in stilul lor propriu si unic. Ceea ce face ca Spring SuperBlog 2013 sa fie deosebit. Pentru ca eu am citit o parte din articolele acestor parteneri media si le stiu munca. Le cunosc efortul si daruirea.

Ce as face eu in plus fata de ei? Am incepe cu interviuri ale organizatorilor (si ei merita pusi pe tapet, merita cunoscuti mai bine), as publica cate un articol-interviu al concurentilor pe parcursul competitiei, as lansa cate o provocare (sub forma de articol) pe care ei sa o imbrace frumos in stilul propriu si sa-si publice parerile prin intermediul partenerilor…

As tine la curent cititorii cu etapele competitiei si castigatorii etapelor respective, as incuraja galeriile si as lansa concursuri pe diverse teme.

Sunt foarte multe de facut in cadrul unei competitii de asemenea amploare si bine l-am contrazis pe amicul meu care zicea ca pasiunea nu are ce cauta aici, logica trebuie sa primeze iar locul I sa fie sfant.

TOTUL se face cu pasiune. Bat pariu ca o spun si partenerii media ai acestui concurs care au urmarit din umbra, cu acelasi suflet la gura, desfasurarea competitiei…

Preiau si eu de pe site-ul concursului lista cu partenerii media implicati in reusita acestei minunate adieri de primavara:

Bloggeri parteneri:

articol scris pentru Spring SuperBlog 2013

foto: http://www.super-blog.eu

Lasă un răspuns

