Liviu Alexa, cu pile la printat in cer

large1Nu-mi place Liviu Alexa. Il urasc pe Liviu Alexa. L-as omori de sase ori.

A indraznit sa dea curs intregului suflet cu mare cruzime pentru noi, cei care am avut nesansa sa-l citim de la inceputul sau pana la vulvonerabilitatea sa.

Pentru simplul motiv ca, desi a stiut de la inceput ce lovitura va da celor mai gingase sentimente ale noastre, nu s-a sfiit sa ne astearna spini in cale, in inimi, in tot ce inseamna TOTUL nostru.

Mai am cateva motive de ura. Aveti rabdare. Il detest pentru ca a deschis camerele inimii mele, pe toate dintr-o data, a lasat usi deschise si, prin curentul creat, a indraznit sa fuga uitandu-se inapoi, privind cu detasare aparenta dezastrul lasat in urma-i…

“nu-i nici parfumul acru cu miros de melci,

s-au scurs si visele lasate in chiuveta.

degeaba ma mai cauti in poseta

n-am mai venit. Inchide daca pleci.”

In intunericul sau lumanarea refuza sa se stinga iar oceanul de pe eticheta si insecta de pe foaie il bulverseaza. Il intristeaza. Il umplu de intrebari si-l despica in doua. Si-l regasec singur in intuneric, trist si palid, de parca lumea s-ar sfarsi intr-o clipita… Il urasc pentru visele astea de plumb.

Mi-e sila de el pentru inventarul pe care il face si si-l face cu sentimente negre, adanci, cu urme de infectii… Si il asezoneaza cu intrebari in aceeasi nuanta si ma scarbeste cu talentul sau de a indeparta… chiar si iubirea. Si atunci, cum sa nu-l iubesti decat doar vineri dimineata, la revizia de saptamanala atitudine?

te musc de sfarcuri, imi zici sa nu te mai musc de buze, ca te doare,

n-am idee cat e ceasul. dar revizia a luat sfarsit.”

 

logoAlteori e carioca. Vinerea. Sfarcurile dureroase raman la putere, schimbate-n verde. Si ma uit cu dusmanie la el, la cel care are durerea de a face asta. De a desena buze. De a refuza galbenul. Care mie imi face bine la colesterol.

“stii, sufletul e scris deja.”

 

Sufletul ala al lui se pare ca nu ii ajunge, vrea mai mult, mai bine, vrea mai multe sutiene pentru dragoste. Ca asa se masoara dragostea lui. In marimea de la sutien. Cam ca atunci cand vrea sa se dea cu ruj… cand vrea sa vada cum e burta umflata in poalele unei rochii purtate ocazional. Il urasc pentru ca vrea sa-mi incerce pomezile. Si usile. Si rochiile.

…nu, nu-l urasc pe “poetul Apple”, ii urasc doar vulvonerabilitatea pe care si-o etaleaza fara nicio retinere in publicul unei feminitati atinse de veacuri intregi de lepra rusinii. De ce? Pentru ca asa e el, asa e neamul de curve din care vine si in care ne intoarcem zi de zi, cu fiecare clipa…

De-aia il urasc pe Liviu Alexa.

Articol scris pentru blogalinitiative.ro si liviualexa.ro  

foto: http://www.liviualexa.ro

 

 

 

Lasă un răspuns

