Aspirina vegetala

salciePana de curand nici nu am stiut ca exista asa ceva. Aspirina vegetala. Citind mai bine prospectul unui asemenea produs, am aflat urmatoarele chestii care mie mi s-au parut foarte interesante:

Extractul de coaja de salcie (Salix Alba) cu minim 25% Salicina dau un veritabil remediu pentru migrene, ajutor de nadejde pentru aparatul cardiovascular, fiind cunoscut si pentru faptul ca reduce frecventa si intensitatea durerilor osteo-articulare.

Se pare ca aspirina asta vegetala (Salix) mentine sanatatea tractului respirator si mai ajuta si la mentinerea in cote normale a temperaturii corpului (un bun antitermic).

farmacie ieftinaDe unde vine chestia asta cu extractul de salcie? Ei bine, am citit ca pulberea din coaja de salcie a fost folosita inca din Antichitate ca remediu natural pentru dureri de cap si stari febrile… Continutul de salicina maximizeaza efectele acestei pulberi si o face sa se comporte ca o veritabila aspirina naturala.

Buna-buna, dar se pare ca are si ceva contra-indicatii sau cel putin precautii in utilizare. Femeile care alapteaza si copiii de pana la sapte ani nu vor folosi acest produs iar cei care sufera de afectiuni gastro-duodenale, astm sau diabet vor evita Salix-ul.

Sincer, mi s-au parut utile informatiile acestea si am vrut sa vi le spun si voua. Sa va interesati, nu este foarte scumpa dar este utila. Costa in jur de 13 lei si contine 30 de capsule.

foto1: http://www.bzc.ro

foto2: http://www.farmacie-ieftina.ro

3 thoughts on “Aspirina vegetala

  1. Eu stiam ca aspirina este buna si pentru febra musculara. Pana acum foloseam aspirina tamponata, este mai bun Salixul? Am vazut ca ai o categorie Distractie nebuna. Daca iti place sa calatoresti si sa te distrezi poate ca te intereseaza concursul organizat pe Merita Citit, unde Pensiunea Tohanita ofera un weekend gratuit, cu servicii de 4 stele in regiunea Bran-Moeciu. Daca participi, te votez.
    Nu mi se pare scump Salix-ul si cum nu am probleme cu diabet sau astm, il voi incerca.
    Ai un blog foarte interesant, o sa revin sa te citesc!

Lasă un răspuns

