Finalist Spring SuperBlog 2013? O, da!

547923_10151613537666810_1150123956_nEi bine, am facut-o si pe asta!

A fost a treia editie SuperBlog la care am participat si ma bucur foarte mult sa vad ca am urcat in clasament (sunt eu asa, mai patimasa si sunt fericita ca am urcat cateva locuri)…

Probe foarte frumoase, presarate pe alocuri cu nuante feminine, concurenti foarte buni si foarte creativi, organizatori care se incapataneaza sa se tina de cuvant si sa ofere un concurs ca la carte, sponsori generosi la punctaj si la premii… iata ingredientele unui concurs de blogging creativ de nota 20.

Sunt foarte fericita sa ma aflu intr-un grup de oameni inteligenti, mult mai inteligenti decat mine, de la care am avut ce invata si carora le multumesc pur si simplu pentru ca… exista.

Cu mare regret am infirmat prezenta mea la Gala de premiere si la petrecerea de dupa. Dar, din pozele pe care le-am savurat, am constatat cu bucurie ca ii stiu deja pe unii, ca imi sunt aproape familiari altii si ca sunt cativa pe care vreau din tot sufletul sa-i intalnesc.

Am urmarit Gala si in direct, am fost emotionata si reactiile mele au uimit intreaga familie adunata in living.

„Uite-o pe Claudia… i-a crescut parul dar si-a schimbat coafura!”…

„Albeeert… te-ai ingrasat?”

„Deci asta e Spanac…”

„Daniel tot simpatic a ramas…”

„Mama, ce rochie are Eglantina! Un mare 10 pentru tinuta!”

„Mnealui tot slabut a ramas… of!”

Va multumesc, dragilor, pentru ca mi-ati fost rivali! Va provoc… la toamna sa dati si mai mult din voi, pentru ca am de gand sa va fiu rival serios!

foto:  Facebook

8 gânduri despre „Finalist Spring SuperBlog 2013? O, da!

  1. Hehehe, simpatic si ascuns 🙂 Si Natural pe deasupra 🙂 Cred ca stiu de unde ai luat poza, ca eu probabil o faceam si nu eram in cadru :))) Data viitoare sper sa apari si tu in tabloul de familie 🙂 Spor!

  2. Pingback: Recomandarile de vineri – Spring SuperBlog 2013 | Cel mai MINUNAT.EU blog

Lasă un răspuns

