O dragoste patimasa si o pereche de botine de la pantofiori.net

botine-lnt27-c-1763-1Draga mea,

Intotdeauna am fost atras de tinuta unei femei. Nu de culoarea parului, de tocurile de la pantofi sau de inaltime, culoarea ochilor sau largimea bustului, ci de aerul cu care iese o femeie in lume, portul drept si natural si tinuta care ii pune in valoare atuurile.

In ziua aceea memorabila de iunie am fost fermecat de siguranta cu care paseai, o siguranta deloc suparatoare si care pe mine m-a induiosat teribil. Pentru ca, oricat ai fi incercat sa fii demna, sigura pe tine, calma si dreapta, se vedea in privirea ta ca ai nevoie de ajutor. De un umar. De o povata. De un prieten.

Hainele tale cu croiala laga ascundeau cu stangacie corpul de femeie tanara, palarioara asezata cochet pe o ureche iti dadea un aer strengaresc iar acele minunate botine cu tinte (pe care aveai sa-mi povestesti ca le-ai achizitionat de pe pantofiori.net) mi-au taiat rasuflarea. Nu mai vazusem asa ceva.

Contrastau puternic cu firea ta. Cel putin asa mi se parea mie. Pentru ca aveam sa constat, cunoscandu-te si iubindu-te, ca avea multe laturi colturoase ale firii, ca iubeai si raneai cu aceeasi intensitate, ca erai precum trandafirul Osiria, patimas si intepator.

Pantofiori.net_-300x79

Si cu toate acestea te-am iubit. M-ai invatat sa ma cunosc, m-ai invatat sa spun lucrurilor pe nume, mi-ai aratat cat de hotarata poti fi si cu cate mandrie imi poti intoarce spatele cand, suparata fiind, te bosumflai precum un copil si plecai furioasa…

Si am povestit tuturor, cu incredibila sinceritate, cum m-ai cucerit cu hainele tale largi, cu aerul aparent timid si acele faimoase botine cu tinte

articol scris pentru blogawards.ro si pantofiori.net

foto: http://www.pantofiori.net

Un gând despre „O dragoste patimasa si o pereche de botine de la pantofiori.net

  1. Pingback: Castigatorii campaniei “Castiga vouchere in valoare totala de 800 lei de la pantofiori.net!” | Blog Awards

Lasă un răspuns

