Domnule profesor, e ca la Namebox!

psy„Vino, ma, la cursul meu, esti in urma cu mult si nu mai stiu cum sa te scuz! Toti colegii ma intreaba unde esti, pe ce meleaguri umbli si ce domenii mai ai trecute la favourite! Sau nu-ti plac lunile primaverii si preferi sa stai ca soarecele in casa? Vino, te astept!

„Domnule profesor, stiti cum, mai am si la altceva de invatat! Nu sunt eminent doar cu vorbele, mie imi place sa excelez la toate!”

„Sa excelezi la toate, zici? Materia mea e totusi specialitatea ta si cred ca nu ar trebui s-o neglijezi de dragul fizicii, da? Sau a matematicii!”

„Fie-mi cu iertare dar eu cred ca toate astea au un sens pentru mine. Tot ce fac trebuie sa fie de calitate iar pentru asta am nevoie de minte luminata si cuget treaz! Imi place sa fiu pe picioarele mele si e ca si cum ai avea un domeniu propriu pe namebox! Ai casa ta, proecuparile tale, libertate de miscare, o gazda primitoare si de incredere, cuib cald iarna si racoros vara, toate conditiile pentru o dezvoltare armonioasa… Fara limite, fara constrangeri, fara probleme inutile…

„Adica asta sunt eu acum pentru tine, o problema inutila! Tu vrei sa fii pe picioarele tale, deciziile proprii iti confera independenta insa libertatea de a putea actiona dupa bunul plac te va face in cel mai scurt timp un nesuferit!”

namebox_facebook-150x150„Prefer sa fiu un pic nesuferit dumneavoastra, profesorul meu preferat, decat unei multimi spre care privesc in viitor. Profesorii nu-mi trebuie ca prieteni, ei trebuie sa ramana profesori si sa ma indrume. Asta inseamna educatie. Mai tarziu insa imi voi da seama singur ce inseamna libertatea iar consecintele s-ar putea sa nu fie pe placul parintilor mei. Asa ca prefer libertatea de acum, deciziile luate la liber si propriile-mi greseli! Pentru ca am unde ma intoarce. E ca la namebox. Ai serviciu tehnic si asistenta la dizpozitia ta non stop! Ca sa nu mai zic de uptime garantat care ajunge la 99, 9%! Timp de raspuns minim! Asa ca… as prefera pe picioarele mele…”

„Te voi lasa a voia intamplarii daca nu vii la cursul meu…

„Nu voi fi chiar la voia intamplarii. Sunteti un profesor mult prea bun si un om mult prea valoros pentru a face asta. Iar eu sunt studentul dumneavoastra preferat. Si e bine sa stiu ca ma pot baza si pe dumeavoastra. E ca…”

„Da, da, stiu, e ca web hosting la namebox. Sa-mi zici si mie cine sunt astia… Am o vorba cu ei…”

articol scris pentru blogawards.ro si namebox.ro

foto: namebox.ro, psychology.clas.asu.edu

Lasă un răspuns

