Educatia muzicala a copilului

momitNu pot spune, din nefericire, ca am o educatie muzicala prea bogata. Ureche muzicala insa am, voce am si din aia (timp de cativa ani am facut parte din trupa unui teatru de revista) deci pot spune ca lumea artistica nu imi este chiar straina.

De la o vreme chiar am inceput sa frecventez si sa gust concertele pe care Filarmonica Arad le ofera iubitorilor de muzica buna in fiecare joi.

Daca sunteti interesati, programul Filarmonicii il gasiti aici.

Despre altceva vroiam sa vorbesc. Despre educatia muzicala a copilului. Asa cum un copilas invata sa vorbeasca fara a face dezacorduri sau greseli gramaticale majore, tot asa se naste si cu ureche muzicala. Nu stie nimeni cum si de ce. Insa Anne Bacus, o cunoscuta scriitoare franceza, zice ca o fetita sau un baietel trebuie inca de la varsta frageda sa faca cunostinta cu lumea muzicii. Ca sunt cantecele pentru copii, ca e muzica clasica sau moderna, toate il vor face sa tresalte de bucurie, nu il vor supara niciodata si chiar va invata sa redea, de cele mai multe ori singur, note muzicale si chiar pasaje intregi in mod corect.

Poate nu as fi pus mare pret pe toata informatia asta daca nu as fi vazut cu surprindere cum micuti de trei-patru ani stand linistiti si gustand muzica la concerte simfonice!

Voi ce ziceti? Este educatia muzicala a copilului  (vorbim de muzica buna) un lux?

 

foto: http://www.momitforward.com

Un gând despre „Educatia muzicala a copilului

  1. eu cred ca este la fel de importanta ca si celelalte ramuri ale artei. din pacate eu sunt afoana, dar pe copil il incurajez cat pot sa isi cultive dragostea pentu muzica pe care o arata inca de pe acum, la cei 4 ani si un pic.

Lasă un răspuns

