Scrisoare catre bunica

letterDraga mea buna,

Stii doar ca nu imi plac scrisorile dar se apropie ziua mea si nu ma pot opri sa nu-ti spun cat de mult imi doresc…

Dupa cum bine iti aduci si tu aminte, am fost un copil fericit. Implinit, iubit, respectat si adorat. Nimic nu mi-a lipsit si nu-mi aduc aminte sa fi tanjit dupa ceva.

La un anisor am primit de la tine prima mea tricicleta pe care am tocit-o pe aleea marginita cu narcisele puse cu drag de mama mea…

Cand am intrat in al doilea an de viata, mi-ai promis ca imi vei lua o bicicleta daca voi renunta la suzeta (si o voi arunca lui Bobi, cainele nostru – bietul caine, pesemne ca nu i-a placut, pentru a a aruncat-o cat colo). Ceea ce s-a si intamplat. Eu m-am despartit de prietena mea de zi cu zi (care ziceai ca-mi strica dintii) si am intrat in posesia multdoritei biciclete.

rochitaA urmat petrecerea aniversarii a trei anisori si mi-ai promis role. Am fost cea mai fericita cand am vazut ca erau din modelul dorit de mine, din silicon, cu frane, cotiere si genunchiere, tot setul.

Cei patru anisori pe care i-am implinit in vara au fost marcati de cea mai frumoasa rochita pe care o putea primi o fetita de la bunica ei: o rochita Hello Kitty atat de frumoasa incat aproape nu am indraznit sa o port. Si mi-ai zis ca ai cumparat-o  – ca o bunica moderna ce esti –  de pe CopilasCochet.ro, un magazin pentru copii de toate varstele. Si de atunci am tot fost fericita. Pentru ca in fiecare an mi-ai luat ceva de acolo si mi-ai facut fiecare aniversare mai frumoasa decat precedenta.

sigla333Insa anul acesta imi doresc un singur lucru de la tine, scumpa mea bunica. E vorba de tine. Vreau sa vii la mine, sa deschizi usa casei mele, sa ma fericesti cu lumina prezentei tale, cu dragostea ta enorma si sufletul tau bun. Sa-mi aduci pace in inimioara care iti duce dorul si povesti in pat seara.  Sa ma alini cum stii s-o faci doar tu si sa imi dai sa mananc cu lingurita, de dragul vremurilor trecute. Sa imi tratezi zgarieturile si sa-mi saruti genunchii plini de vanatai, asa cum obisnuiai cand eram mica.

Sa vii. Doar atat imi doresc…

articol scris pentru Blogawards.ro si CopilasCochet.ro

foto 1: blog.thepalaceschool.com

foto 2, 3: http://www.copilascochet.ro

13 thoughts on “Scrisoare catre bunica

  1. ca de obicei un articol plin de sensibilitate:). succes in concurs! uite ca mi ai facut pofta sa scriu si eu ptr campania asta. ne „batem” pentru tableta?🙂. eu imi doresc tare mult una, asa ca mi am cam propus sa particip la toate campaniile ce ofera asa ceva.

  2. Pingback: Castigatorul campaniei “Castiga, de 1 Iunie, o tableta Dual-Core oferita de magazinul CopilasCochet.ro!” | Blog Awards

Lasă un răspuns

