Semintele de CHIA – vitamine, minerale, fibre

semintele-chia-super-alimentul-mileniului-trei_size1Salvia Hispanica, sau CHIA, sunt semintele care arata ca niste furnicute adormite. Serios vorbind, nu exista o sursa mai mare de calciu, vitamine, fibre, minerale, proteine si antioxidanti cat gasiti in aceste seminte mici, aparent neinsemnate, In plus, ele reprezinta o excelenta sursa vegetala de acizi grasi esentiali Omega 3.

Aceste seminte de Chia se aseamana foarte bine cu boabele de mustar brun, cu mica diferenta ca acestea sunt mai inchise la culoare.

Semintele de CHIA se consuma crude, germinate sau macinate si se pot foarte bine adauga in mancarea gatita, supe, salate, sosuri, mancaruri din orez,  sau pur si simplu in iaurt sau cereale la micul dejun. Gustul neutru si mirosul natural le fac foarte usor de tolerat.

Le incercati?

foto: http://www.foodstory.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s