Incearca-ti fortele in campaniile Blogawards!

bloggerSunt un biet blogger. O tipa care, intrata de nu prea multa vreme in incredibila dar captivanta lume a blogging-ului, a reusit sa faca ce nu reusea de ani de zile. Sa se (re)descopere. Am observat cu mare bucurie ca articolele mele placeau, ca unele impresionau iar altele castigau bani, produse sau servicii, ca eram citita , uneori admirata alteori criticata, ca uneori nu era suficient sa scrii o data pe saptamana ci de mai multe ori pe zi (dupa cum ma trezeam dimineata: „azi e de scris! Am o idee nebuneasca!” sau „Sunt trista, neinchipuit de trista, nu pot scrie decat romantic si tragic„sau chiar „Of, cate am de scris azi, cate am pe suflet si cum vreau sa le dau drumul in online, cum ma chinuie un sentiment sau cum ma copleseste altul!” si „azi e o campanie faina, trebuie sa scriu ceva, imi place la nebunie subiectul si nici premiile nu sunt de aruncat”.

Da, am suferit de cele mai multe ori pentru ca articolul-rezultat imi parea o vaga reprezentare a ceea ce simteam cu adevarat. Intensitatea era alta, unica, pe care articolul uneori nu reusea sa o redea. Si – dupa cum spuneam – sufeream.

A4ALL-Principala-2-300x250

Am descoperit campaniile. Subiectele, din cele mai variate, le oferea Marius prin intermediul Blogawards.ro (a lansat si un campionat care pe mine, patimasa, ma face sa sufar. Pentru ca, asa cum am spus mai sus, starile mele sunt diverse iar articolele copii infidele ale trairilor launtrice.)

Am descoperit bucuria de a scrie pe o tema stranie si straina mie, subiecte pe care initial le tratam cu indiferenta („asta nu e de mine, ii las pe aia dastepti„) si am observat cu stupoare ca eu chiar puteam scrie despre orice. Asta insemna sa citesc mai mult, sa aflu cat mai multe lucruri (dincolo de vizitarea site-ului sponsorului respectiv sau a vizualizarii produselor comercializate) si sa ma autodepasesc. Am aflat ce este un domeniu, cum sa achizitionezi gazduire, cum sa scrii despre telefoane (ca tot imi doresc eu un smartphone Alview P5 Mini de la Allview), pantofi, jucarii, pietre de tot felul, bijuterii, fotografie, cursuri pentru copii si multe, multe altele. Din cele mai variate.

logo1Asta mi-a placut foarte, foarte mult. Poate ca as vrea sa mai scriu despre mediu, sa ajut in felul acesta natura sau poate ca as scrie pentru o editura, o scoala sau un serviciu folositor oamenilor sarmani. Cred ca asta as mai vrea sa vad ca subiecte in campionat. Si atunci bucuria mea ar fi deplina.

Premiile. Aceastea ma fac sa rad, nu conteaza ce castig, imi place pur si simplu sa vad ca am facut pe cineva bucuros, ca altcineva m-a citit si i-am inseninat ziua, ca un sponsor a agreat articolul meu sau ca descrierea unei scene romantice si amuzante a placut altuia.

Acestea sunt cele mai mari satisfactii ale mele in Campionatul Blogawards 2013. Este vorba de mandria de a scrie si descrie, de a munci, de a face ceea ce-ti place si a-i ajuta si pe altii, de a concura si de a te vedea unde nu te credeai vreodata. Printre cei buni. Printre cei apreciati. Printre cei care stiu blogging si-l evalueaza corect.

logoEsecurile. Nu exista. Fiind o fire patimasa, am suferit si m-am bucurat la intensitati egale. Mergeam insa inainte, manata de un scop precis. Acela de a nu abandona lupta, orice ar fi.

Te indemn si pe tine, blogger incepator sau profesionist, sa te inscrii in campnionatul Blogawards si sa nu ratezi nicio campanie. Rasplata va fi una dincolo de premii, dincolo de bani si dincolo de faima. Rasplata iti va fi in oameni.

articol scris pentru Blogawards.ro si Allview

foto: http://www.blogawards.ro si http://www.allview.ro

One thought on “Incearca-ti fortele in campaniile Blogawards!

Lasă un răspuns

