Impacare cu mesaj: “Recomand Fotograf nunta Bucuresti”

foto1

Uluirea mea a fost totala cand l-am intalnit pe trotuarul luxos pe vechiul meu prieten de scoala, Iliuta. Nu numai ca vederea fostului meu tovaras de chiul imi crea o senzatie de jena la amintirea unei nopti de betie soldata cu datul afara din universitate, dar simteam o reala si aproape palpabila durere fizica la gandul ca el ma intalnea TOCMAI in halul acela…

“Dane, tu esti, ma?” mormai el, nevenindu-i sa creada.

“Si ce daca sunt eu? Ce, pe tine nu te-a mai dat femeia afara?”

Iliuta rase copios:

“Nu, ma, nu m-a dat. Si in niciun caz in lenjerie intima, la ora asta si nicidecum purtand pancarta asta. Ce facusi de meritasi asta?”

Vizibil amuzat, vechiul meu prieten se sprijini pe un picior si astepta cu o mana in sold marea explicatie care avea sau nu sa dezlege taina tainelor…

Nu stiam cum sa-i spun. Nu stiam sa ma explic si in niciun caz nu as fi vrut sa ma vada in starea AIA tocmai el, iubitul tuturor femeilor din camin si vesnicul rival al baietilor…

Insa un raspuns se cerea dat asa ca am incercat in cuvinte putine sa-i spun oful meu, vorbind rapid, ca si cum abia asteptam sa termin relatarea.

“Am jignit-o. I-am zis ca nu vreau filmare, foto si aranjamente florale la nunta. Ca doar nu suntem la inmormantare, cu atatea flori. Eu vroiam distractie live, fara ca ala cu obiectivu’ sa stea in coasta mea si sa-mi surpinda gesturile… Eu vroiam nebunie in toata regula, rapit propria mireasa pe motor, fugit in lume, baut ca lumea, aruncat in mare cu haine cu tot si o mahmureala la rasarit de soare, in fundul gol pe plaja…

foto2Ea vrea romantism, parinti in lacrimi, fotograf nunta Bucuresti la cheremul ei (ca vrea si din ala, fotobook), instantanee lacrimogene, spectatori amutiti de uimire la vederea superbei rochii de mireasa, parfum peste tot, flori pe masa si pe masini (asta chiar mi-a repugnat) si sampanie gravata cu numele nostru…

A zis ca renunta cu placere la florile de pe masini dar la filmare si fotografie de nunta nici in ruptul capului. Ne-am certat, am zbierat, m-am infuriat, am baut, batut cu pumnul in masa, ea plans si simtit rau, eu spasit cerui iertare dar ea nu! Ca nu ma iarta! Doar daca…”

Si aratai trist spre propriul piept.

“…Doar daca porti azi de gat o pancarta pe care scrie “Recomand fotograf nunta Bucuresti”, imbracat doar in boxeri, pe soarele asta nemilos, pe trotuarul intesat de lume, trist si ingandurat, dar deloc spasit…” comenta prietenul meu.

foto3

“Iar ea a plecat la munte, cu prietenii ei”, completai eu pe acelasi ton. “Si asta face parte tot din pedeapsa… Nu ma iarta timp de o saptamana, timp in care trebuie sa spal, sa calc, sa spal aragazul, sa pun mana pe aspirator, sa… tot!” si oftai adanc. “Iar ea a zis ca trebuie sa ma descurc cu astia de la casaanke.ro, carora le voi plati din fericire doar jumatate din pretul rochiei de mireasa daca achizitionez tot pachetul de la ei: DJ, muzica, flori, filmare si foto! Iti dai seama! Exact ce nu vroiam eu! Dar, stii cum e… tin prea mult la ea… Asa ca iata-ma!”

Articol scris pentru blogawards.ro

Foto: casaanke.ro si efotografnunta.ro

2 thoughts on “Impacare cu mesaj: “Recomand Fotograf nunta Bucuresti”

Lasă un răspuns

