Kolok.ro, ideea salvatoare pentru barbati cu probleme

kolok1„Alo! Buna, iubito! Ah, de cand astept sa-ti aud vocea suava! Abia am scapat de sluta de nevasta-mea si nu apucam sa formez numarul sa te aud! Sunt innebunit dupa tine si mi-am amintit ca azi  e ziua ta. Drept urmare, am baut cateva beri racite zdravan si ma pregatesc sa merg la serviciu. Ei bine… am sa trec mai tarziu pe la tine sa-ti aduc un cadou… din ala luat de pe net. Am gasit un site foarte original, kolok.ro, cu bijuterii diverse, atat de frumoase si atat de fine… exact ca tine, iubita mea iubita! Degetele-ti fine vor purta cu mandrie un superb inel din argint cu margele ovale din maracasit si agat verde!…  Un inel mai spectaculos nici ca ti-ar putea oferi cineva! Si, ca sa merg la sigur, am ales si un pandantiv din argint de inalta puritate placat cu rodiu, cu diferite pietricele rotunde semipretioase (granat, ametist, citrin, peridot, topaz albastru). Ce zici de surpriza asta? Ca sa nu mai mentionez ca mi-au atras atentia si cateva bijuterii din chihlimbar! Mai ales ca este piatra ta norocoasa, a zodiei Leului! Draga mea leoaica!

Am mai vazut si ceva  coliere din pietre semipretioase!

Pandantiv din argint cu diferite pietricele semipretioase_ezust_silverDar, ca sa nu zici ca sunt mana sparta, ti-am luat, pe langa pandantiv si inel, o pereche de cercei din aventurin cu margele ovale. Sunt foarte frumosi si i-am gasit la pretul ideal de 14,7 lei! Unde ai mai vazut asemenea oferte, leoaica mea?

Eu sunt mascul pana la ultima picatura de sange dar ador frumusetea, mai ales cand se prezinta sub asemenea forme si in aceste nuante care imbraca site-ul kolok.ro, plin de bijuterii din pietre semipretioase si argint!

Mi-e dor de tine, de gingasia ta, de momentele noastre exclusive petrecute in Croatia, cand i-am spus nevestei ca avem sedinta anuala! Mi-e dor de piciorusele tale gingase cocotate pe tocuri inalte, de prajiturile tale comandate la cofetarie, de paturile noastre de hotel si de sarutarile furate prin boschetii parcului! Cu sluta de nevasta-mea nu ma pot bucura de toate astea! Ea stie numai de casa, serviciu, copii!

Deci ce zici, ne vedem azi?”

kolok2„Ne vedem, nenorocitule, dar leoaica nu-i aici iar ziua mea a trecut de mult! Vezi ca ai gresit numarul si vorbesti cu sluta de nevasta-ta, amatorule de beri racite zdravan si paturi de hotel! Iar piatra mea norocoasa e agatul, ca-s Gemeni! Tu esti insa in zodia Boului si piatra ce-ti poarta noroc e aia care cade de sus! Eventual granitul!”

articol scris pentru blogawards.ro si kolok.ro

foto: http://www.kolok.ro

Lungime: 3,8 cm Latime: 1,1 cm

Lasă un răspuns

