O soferita-dezastru…

header-bgLa mirificele cursuri de dans la care am participat ani de zile am invatat eleganta, bunul simt, respectul fata de ce invatam, partener si instructor, disciplina, ambitia si dorinta de a performa. Ca aceste cursuri si-au gasit si corespondenta in viata de zi cu zi, e alta problema. Ca de pilda, participarea la trafic. Din totala nefericire, sunt una din acele soferite care, desi inarmate cu rabare, bun simt, respect si bunavointa fata de toti participantii la traficul rutier, detin atat de blamatul defect de a nu fi o soferita buna.

Daca mama ar sti (si cu siguranta stie dar este prea diplomata pentru a mi-o arata in vreun fel) ce dezastru feminin sunt pe sosele, m-ar renega. Ceea ce nu ar fi deloc rau, avand in vedere ca sunt real pericol public….

Am facut ce-am facut si am comis-o. Un accident usor dar care avea sa ma coste multi bani si nervi s-a produs cand am traversat centura Aradului. Satula sa tot astept sa treaca ditamai conducta de masini grele, m-am strecurat printre ele. Grava eroare ce putea sa coste mai multe vieti. Din fricire, nu s-a soldat decat cu o bara indoita, aripa fata dreapta infundata, un far spart si o teribila spaima.

optimal1Cateva luni de zile dupa ce am vandut masina n-am mai fost om. Mi-era teama sa ies singura din casa si tremuram cand vedeam un vehicul trecand pe langa mine.

Gresit, zice iubitul meu. Trebuie sa te reapuci de treaba! Ia volanul si descurca-te!

Pastrand telefonul unuia din soferii-martori la micul meu accident, l-am contactat in vederea unei colaborari. Rezultatul? Vechea mea masina a fost inlocuita de una mult mai finuta, mai usor de condus si mai frumoasa, adusa tocmai din Anglia, cu ajutorul firmei transportatoare Optimal Auto.

Nici gand sa rada de mine, nici gand sa ma ia peste picior, oamenii au fost cat se poate de civilizati si rabdatori in fata atacului meu de intrebari, au fost corecti si si-au respectat asigurarile facute.

Pe langa transportul masinii m-am bucurat de confortul indus de faptul ca recenta mea achizitie se bucura de toata siguranta drumului, ca era bine ancorata in curele, trolii si alte dispozitive de prindere si siguranta, ca soferii care se ocupau de transport masini Anglia aveau o experienta in spate deloc de neglijat, ca nu erau imprudenti si isi asumau cu toata seriozitatea aceasta povara pe patru roti, atat de draga mie…

optimal2Ce sa va spun? Am simtit ca intru in pamant de rusine cand, la sosirea si predarea masinii, reprezentantii firmei mi-au spus:

“V-am adus-o in deplina siguranta. Poftiti actele si va rog sa primiti multumirile noastre pentru ca ne-ati ales. Insa… va rog: am avut atata grija de ea si ne-a placut atat de mult modelul ales de dumneavoastra incat ne-ar parea rau sa aflam ca si pe aceasta ati distrus-o… Ne place prea mult meseria noastra pentru a va lasa aceasta bijuterie pe mana asa usor. Stim ca sunteti un dezastru pe sosea insa putina ingaduinta, ambitie, bun simt, respect pentru ceilalti soferi si mai multa disciplina in trafic nu strica nimanui. Stiti… e ca in dans!”

Am ramas prieteni. Si acum, cand traversez centura Aradului si le recunosc platformele cu care circula – dinspre vama spre Arad sau orice alt oras din tara -, purtand pana la 12 masini la un transport, ii salut si murmur ca pentru mine: “Stiu, e ca in dans”…

Articol scris pentru blogawards.ro si Optimal Auto

Foto: http://www.arad-tractari-auto.ro

 

Un gând despre „O soferita-dezastru…

Lasă un răspuns

