Concediu la mare, amintiri, regrete

4Dragilor, m-am intors dintr-un concediu pe cat de scurt (concediu la mare), pe atat de binevenit si iata-ma din nou pe metereze, gata sa iau lumea in piept, sa ma bat cu toata lumea, sa fiu eu insami, sa lupt, sa dau din coate, sa… tot.

Soarele extraordinar care a dat o stralucire aparte pielii mele, plaja frumoasa, neamenajata din 2 Mai, copiii care zburdau nestingheriti prin valurile marine, albatrosii veseli si galagiosi, cafeaua tare si limonada rece mi-au incarcat bateriile pentru tot anul…

O vizita rapida prin Costinesti (la prietenii mei buni care au turisti la Casa Ancora), o zi minunata pe plaja  din Vama Veche (tot Vama ramane preferata mea) si o salata de icre facute in casa la terasa 2 Mai raman cele trei lucruri pentru care m-as intoarce cu drag oricand la malul marii.

Bineinteles, dupa dorul de familie care mai repede ma atrage acolo unde soarele saruta marea…

Adio, mare, adio, dragi pescarusi, adio vacanta si bun venit munca, griji si probleme!

Adio pana ma reintorc!

Lasă un răspuns

