Pe ultima treapta a vagonului pe podul de la Agigea

IMAG0970Ati experimentat vreodata o chestie aparent banala dar de care va era teama pana acum?

Ei bine eu, aparent din motive puerile, am ezitat pana acum in fata unui asemenea gest si nu numai atat. I-am urat si dispretuit pe cei care faceau asta.

Am stat pe scara ultimului vagon de tren ce ma ducea departe de mare… Si asta in miscare. Da, veti zice, si ce-i cu asta?! Mare branza! O tipa un pic sarita de pe fix atarna de bara usii vagonului in deplina inconstienta a pericolului si se bucura de soare si de vantul care-i flutura prin plete!

Exact asa! Imi asum imensa vina de a-mi fi pus in pericol pretioasa existenta stand pe trapta de sus a vagonului care de altfel rula cu viteza foarte mica si m-am bucurat intens in acele clipe cand am inchis ochii in timp ce trenul trecea pe podul de la Agigea!

Nebunia mea nu a durat insa decat o clipa si m-am insapimantat la vederea fiicei mele care vroia si ea sa faca la fel! Parintii servesc drept exemplu asa ca m-am retras cuminte in cuseta mea si am inceput sa coloram….

Gandul si inima mi-au ramas insa la acele clipe de nebunie cand mi-aminteam perfect celebra replica spusa cu atata patima de Leonardo Di Caprio in nu mai putin celebrul film Titanic…

„I’M THE KING OF THE WORLD!”…..

 

foto: www.train-sim.ro

Lasă un răspuns

