Publicat în Advertorial

Triumful dragostei

1Incredibila ora de cinci dimineata parea a–mi fi complice la marea urzeala ce se tesea..

Nu te vazusem de atat amar de vreme iar vocea ta, in nuante triste, imi rasuna si acum in urechi, populandu-mi de obicei visele noptilor nedormite: “Ma voi intoarce…”

Te astept din nou la tarm de mare,

Pe azurii talazuri te astept

Visand la marea clipa-n care

Te voi avea din nou la piept…

Iti pregatisem marea bucurie dupa o indelunga chibzuiala si numai dupa un serios consiliu de familie (adica surorile mele) in sanul caruia simteam ca voi avea toata izbanda din lume.

Eu pentru totdeauna te vroiam,

Cercei cu scoica as fi vrut

Sa-ti cumpar, caci sigur eu eram

Frumosi ca ei n-ai fi avut.

Micul cadou, gandit si achizitionat de surorile mele, mi-a dat de gandit. Am intrat pe SilverZone.ro, magazin de bijuterii si cadouri online si am cercetat cu atentie oferta. Insirate frumos pe categorii, gasite dupa un serios filtru al gandirii si ghidandu-ma dupa materialul din care erau facute si aruncand un ochi si pe la comentariile clientilor deja existenti, am decis ca cele doua surori ale mele, desi nebunatice, fusesera foarte inspirate si facusera treaba buna.

Inele, brose, colier, cercei,

Colectii dar si unicate,

Parca pe toate ai fi vrut sa-ti iei

Si de ce nu? Sa le ai pe toate!

silverzone

Dintr-un ungher al mintii rasari insa un gand inamic de indoiala. Daca nu va veni? Daca aleasa inimii mele isi va fi gasit un altul? Daca albatrosul meu zburase spre alte orizonturi, gasindu-si cuib strain? Daca toata dragostea de care eram in stare si care-mi dadea aripi de diamant nu era menita decat a-mi fi amagit existenta pana atunci atat de searbada?

SilverZone_ro_

Nu se poate, gandii eu in timp ce rasfoiam infrigurat paginile virtuale ale magazinului de bijuterii. Iata, cadouri pentru iubita. Mi-am trecut ochii grabit peste modelele aranjate frumos in vitrine si mi-am dat seama cat de grabit eram. Am inspirat adanc si am inceput sa ma uit mai atent, fara graba. Ocazie cu care am constatat ca site-ul in sine era o bijuterie, ca modelele foarte variate satisfaceau orice gust, orice buzunar si orice categorie de oameni… toate imi pareau simbolul iubirii si nu ma puteam hotari ce sa mai iau…

 As fi vrut sa te incant

Chiar Luna de pe cer sa-ti dau

Si apoi, dintr-un avant,

Universul tau sa-mi iau…

 silverzone2Spre marea mea bucurie si deplina fericire, ai venit. Ai zambit timid cand ti-am daruit acei minunati cercei cu scoica care ti-au placut atat de mult! In coltul ochiului ti-am zarit chiar un cristal de lacrima senina si curata ca sufletul tau. Si ca inima ta.

Am venit, iubitul meu!

Cum ai putut sa te-ndoiesti?

Eu sunt a ta si tu al meu

Dar eu te rog sa te gandesti

 

Inele, brose, colier, cercei,

Din SilverZone poti sa mai iei,

Dar dragostea-mi adevarata,

Din suflet vine, preacurata.

 

Nu din argint, perlute, aur

Sau alte bijuterii

Ci e al sufletului faur,

Si-atunci nemuritori vom fi…

 

Articol scris pentru blogawards.ro si Silver Zone

Foto: arhiva personala

Foto2,3: http://www.silverzone.ro

Autor:

Intotdeauna mi-a placut sa scriu, sa incerc sa-mi depasesc limitele, sa depasesc orizontul...

Lasă un comentariu