VIP Obsession, o alegere neasteptata

imagesCAUCIH93Sunt un barbat mediocru. Insignifiant. Fad. Fara culoare, fara forme si fara niciun pic de farmec. Cel putin acestea sunt caracterizarile (prea putin magulitoare, de altfel) din partea unei femei maritate cu mine timp de 20 de ani.

Scandalul a inceput intr-o sambata seara cand, intors de la o iesire (prelungita, of course) cu baietii, dus de nas de aburii alcoolului care se incapatana sa-mi ramana in sange, am calcat pragul casei fara… a ma descalta la usa. Se stie ca acest obicei adand inradacinat in istoria noastra multiseculara se gaseste strict la romanasii nostri iar nevestele respectivilor romanasi reactioneaza ca atare. Insultele au iesit dintr-o data, toate la un loc, dand navala peste mine mai ceva ca un sir de valuri marine furioase…

“Dupa ce ca eu sunt cea care duce greul casei, dupa ce ca ma ocup de educatia copiilor, de imbracat, spalat si dus la scoli, facut casa luna, spalat si frecat toata ziua oale si ulcele, gatit cate trei feluri zilnic si umblat pe la doftori si platit taxe si zeci de impozite… tu-mi vii la ora asta afumat si nici macar nu ai decenta sa te descalti la usa? Fir-ai tu sa fii de taranoi, mocofan, barbat de doi bani, anost si fara pic de condiment! Iesi afara!”

vip3Asta a fost toata cearta. Norocul meu este ca ma mobilizez repede asa ca am dat o fuga la bunul meu prieten Matei care, dupa o indelunga chibzuiala, decide:

“Tre’ o lectie cucoanei! Du-te tu matale frumusel la un salon de masaj erotic… sa te simti si tu, frate, barbat cu tot armamentul la bord! Aia de care-ti zic sunt discreti, finuti, de treaba, au servicii de ramai masca, te intorc pe toate partile de nu-ti mai trebuie tie muiere o luna!”

“Bine, ma… si dup’aia?”

“Nu va sti nimeni”, imi sopteste Matei complice. Numai tu si sufletelul meu vor sti ca vei merge la acest salon de masaj erotic de lux din Bucuresti. Zice ca esti anost si fara condiment? Pai lasa, dragule, ca maseuza Amalia (este preferata mea) stie sa te faca sa te simti intr-al noualea cer cu fanteziile ei…Ai sa mustesti de atata condiment!”

“Eu n-am, ma, din astea… fantezii!” zisei incurcat.

amalia_05“Nu-ti tre’ decat o atitudine fina, de treaba, sa dai dovada de naturalete, diplomatie, sa spui ce-ti doresti (vezi ca au o intreaga colectie de masaje, care mai de care mai stilate; nu uita, mie mi-a placut Essence, desi se prea poate ca tu sa ai o predilectie catre tantra), sa punctezi chestiile cheie si mai incolo te descurci tu…”

“Auzi, nu-mi vine, ma, sa ma duc la astia. Ce sa caut eu la un salon de masaj erotic? Parca mi-e asa, oarecum…”

“Ma, asta nu inseamna ca-ti inseli nevasta sau ca nu o mai iubesti… Nici ca te depravezi sau alte chestii suparatoare. Crede-ma, este vorba de masaj erotic de cea mai buna calitate, placere si erotism pure, maseuze pofesioniste care nu-si vor bate joc de corpul tau ci il vor conduce pe culmile placerii…”

Ma infiorai.

“Stai, ca m-ai zapacit. Parca sa zic c-as merge. Pana la ce ora au astia deschis acolo? Ca daca iar intarzii la cina… m-am ars!”

“Poti sa te arzi linistit la VIP Obsession oricand, au program non-stop, asa ca le poti calca pragul si dupa ora 20.00, cand e nevasta-ta la cursurile de dans…”

Il privii nehotarat.

“Si zici ca salonul asta ajuta?”

VIP-OBSESSION-300x59

“E o chestie pe care ar trebui sa o incerce orice barbat modern…”

“Eu nu-s din ala…”

“Ar trebui sa incepi sa fii. A fi modern nu inseamna stricat iar a incerca senzatii noi la salonul de masaj erotic nu inseamna decat ca te vei condimenta exact cat trebuie… sotiei! Chiar in doza dubla!”

“Esti nebun, mai, Matei, dar am sa incerc. Noi, astia anosti, ne cunoastem limitele si chiar ma gandeam ca nu ar fi rau sa le depasesc. Gata, merg!”

Ce a urmat e greu de imaginat. Si o las pe Amalia, una din profesionistele de la VIP Obsession, sa continue aceasta incredibila intamplare…

Articol scris pentru blogawards.ro si VIP Obsession

Foto1: www.sosyal-patlican.blogspot.com

Foto2,3: http://www.vip-obsession.ro

Lasă un răspuns

