Din dorinta de frumos

DSC09661Ochiul meu iubitor de frumos si frumusete poate distinge nuante, trairi, sentimente si culori din cele mai variate palete.

Nu ma pot considera, cu toate acestea, un artist. O artista. Ci pur si simplu o iubitoare de tot ce este mai nobil in lumea asta.

Si tot ce este nobil in lumea asta am incercat de multe ori sa captez. Scriind. Observand. Asternand intr-un mesaj text sau fotografiind. Daca mestesugul cuvintelor l-am prins intr-o oarecare masura (mai mica sau mai mare), ei bine la fotografie dau chix. Si nu pentru ca zic altii cat pentru ca eu asa consider.

Sufar. Sufar pentru ca nu stapanesc arta culorilor, arta fotografiei desi am dorinta si nu-mi lipseste aparatul, oriunde m-as duce.

Nu este un profi, nici macar un semi-profi, este un simplu aparat de fotografiat Sony. Si, daca as fi avut banutii necesari, poate ca as fi achizitionat aparatul pe care Silvia, o Super-bloggerita/rivala la competitiile de gen, vrea sa il vanda.

Deocamdata insa ma bucur de confortul de calitate indoielnica al necunoasterii artei fotografice.

Cum sa procedez? Sa urmez un curs de fotografie sau sunt suficiente informatiile de pe Internet?

Si va las pe voi, cei care aveti deja ochiul format (aviz, Irina!), sa judecati fotografiile de mai jos…

Lasă un răspuns

